Tätä tää nyt on. Ei kai tätäkään olisi pitänyt voittaa ja silti taulussa on murskalukemat. Anteeksi!
Mulle maistuu jo pelkästään tämä tapparalaisten pelko.
Kyllä minä makustelin hyvällä ruokahalulla hallilla koko pelin. Tappara tuli Raksilaan selviytymään ja selvisihän se, hieno vierasvoitto. Katsoin silti peliä tyytyväisenä. Kärpät otti lähes totaalisen pelillisen dominanssin ja nautin suorituksesta tappiosta huolimatta.Hyvä, sillä pelkästään siihen se makustelu jäikin.
Tällä viittasit ilmeisesti omaan aiempaan viestiini? Tuo lainaamasi tarkoitti lasien väristä riippumatta ainoastaan sitä, että jotenkin ihmeellisesti nämä lukemat noin päin kääntyy, vaikka pelitapahtumien perusteella lukemien pitäisi olla toisin päin. Murskavoitosta en itse ole kirjoittanut."Silti taululla 1-4"
Kyllähän sen nyt kaikki näki ja ymmärtää eikä todellakaan väitä toisin, älä nyt hölmöksi heittäydy. Mutta tässä on voitettu väärin näitä suht samoja pelejä pitkin syksyä, että jo vähän naurattaa, kun ei vaan pitäisi voittaa ja silti on ilta toisensa jälkeen neljä tehtyä maalia taulussa, vaikka vaan tyhjiinkin. Kun ensin pitää päästä myös siihen tilanteeseen, että on ylipäätään mahku päästä tekemään tyhjiin."Silti taululla 1-4", "murskavoitto". Kaksi tyhjiin. Jos ilman oransseja laseja katsotaan niin tämä oli tiukka matsi jossa Kärpät oli hallitsevampi osapuoli kaksi erää kolmesta.
McTorson laseilla kun katsoo, niin Kärpät on aina paras. Kävi pelissä miten tahansa."Silti taululla 1-4", "murskavoitto". Kaksi tyhjiin. Jos ilman oransseja laseja katsotaan niin tämä oli tiukka matsi jossa Kärpät oli hallitsevampi osapuoli kaksi erää kolmesta.
Katsoin silti peliä tyytyväisenä. Kärpät otti lähes totaalisen pelillisen dominanssin ja nautin suorituksesta tappiosta huolimatta.
Tuleeko Kärpät paras seitsemästä -sarjan joka matsiin levänneenä, kun Tapparalla on aina alla edellisillan peli ja bussijalat?Tänään ei Kärpille pomppinut, mutta pelitapahtumien perusteella sanoisin, että Kärpät ottaisi mieluusti paras 7 ottelun sarjan tuota Tapparaa vastaan. Yhden tai max 2 Tappara voisi ottaa, koska Heljanko.
No, olihan se nyt hieno peli Kärpiltä. Melkosta kuraa tässä on viime aikoina nähty. Siellä on Kärpät ollu pääsääntöisesti helteessä lähinnä omassa päässä, ihan sama ketä vastassa. Joku maali on saatu sitten raapastua, että pinnoja noinkin paljon.Osa kärppäkannattajista tuntuu olevan tyytyväinen pelin hallintaan tappiosta huolimatta. Olen vähän yllättynyt tästä, vaikka olen itsekin kokenut joskus samaa tunnetta...
Ei varmasti, mutta 5vs5 pelillinen tasoero oli tänään todella suuri. Tulee kyllä Tapparalle noutaja nopeasti pudotuspeleissä, jos ei jaksa kahta päivää putkeen luistella? Eilenkin oli niin hirveän kova rasitus..Tuleeko Kärpät paras seitsemästä -sarjan joka matsiin levänneenä, kun Tapparalla on aina alla edellisillan peli ja bussijalat?
Huhtikuussa Kärpät lomailee jo.Olen varma, että maalis-huhtikuussa Tappara näyttää jo aivan erilaiselta tähän prototyyppiin verrattuna. Kuinka paljon tämän päiväistä paremmalta näyttää Kärpät?
Loogisesti ajatellen, jos Heljanko voi voittaa yhden tai kaksi peliä, niin kyllä se voi neljäkin. Siihen kai on toivomme asetettava.Tänään ei Kärpille pomppinut, mutta pelitapahtumien perusteella sanoisin, että Kärpät ottaisi mieluusti paras 7 ottelun sarjan tuota Tapparaa vastaan. Yhden tai max 2 Tappara voisi ottaa, koska Heljanko.
Kyllähän nämä Tapparan pelit jotenkin käsittämättömästi noudattaneet jotain järjenvastaista kaavaa, kun tänäänkin taas hävittiin laukaukset 68/32, torjunnat 33/14, ja silti taululla 1-4. Kuten esim. sarjajumboakin vastaan eilen, laukaukset vei Saipa 37/46, torjunnat Tappara 22, Saipa 14, mutta taululla 6-1. Ja lähes poikkeuksetta sama pätee jokaiseen aiempaankin peliin tällä kaudella.
Totta tämäkin. On liigan paras maalivahti ja pystyy ryöstämään pelejä.Loogisesti ajatellen, jos Heljanko voi voittaa yhden tai kaksi peliä, niin kyllä se voi neljäkin. Siihen kai on toivomme asetettava.
Tänään ei Kärpille pomppinut, mutta pelitapahtumien perusteella sanoisin, että Kärpät ottaisi mieluusti paras 7 ottelun sarjan tuota Tapparaa vastaan. Yhden tai max 2 Tappara voisi ottaa, koska Heljanko.
Ihan tosissaanko väität että huippu-urheilijat ovat väsyneitä eilisen kaltaisen Saipa pelin jälkeen, että vaikuttaa seuraavan päivän peliin? Huh, olisit edes vedonnut matkustamiseen mielummin.Naurahdin tälle. Kiitos sinulle siitä.
Tapparahan oli tänään väsynyt, koska pelasi SaiPaa vastaan. Playoff-sarjoissa väsymys menee tasan. Kova temppu että väsyneenäkin pystyy ottamaan heikolla pelillä ryöstöjä.
Ja mitähän sitten tapahtuu, kun Tappara saa normaalin rosterinsa jalkeille, eihän tänään puuttunut kuin Kemiläinen, Tuulola, Kontiola, Savinainen, Granath ja Tanus.