Eihän tosta paskasta voi kukaan maksaa, en ihmettele vaikka katsomot on tyhjiä, tuomarit onnistuu yhden kymmenestä ja loput aivan saatanan kujalla
Tuon kaverin viestit otteluseurantaketjuissa on aina pelkkää tuomareista vinkumista, hirveillä värilaseilla vetelee myös.
Ainoa jonka olen tällä palstalla blokannut ja olen onnellinen kun en sen ulinoita enää nää.Tuon kaverin viestit otteluseurantaketjuissa on aina pelkkää tuomareista vinkumista, hirveillä värilaseilla vetelee myös.
Varsin aiheutettua avautumista, sen verran törkeä oikeusmurha kyseessä.
Tästä Hämeenlinnan miehestä puhuin, jos yrität vittuilla yhdestä tilanteesta josta olin eri mieltä kanssasi, heikko yritys.Kuka puhuu?
Se on ihan sama vaikka olis pienikin, mutta tämä jääkiekon liiga on niin syvällä tällä hetkellä tuomaritoimintansa kanssa katsoo mitä peliä tahansa, että en ihmettele kyllä jos ei tänne enää saada kunnon pelaajiakaanOnks sul pieni kikkeli? Miten jaksat itkeä noin paljon yhden matsin aikana. Ei se nyt niin justiinsa ole tässä paskassa liigassa.
Kähkönen pelaa helvetin hyvin.
Ainoa jonka olen tällä palstalla blokannut ja olen onnellinen kun en sen ulinoita enää nää.