mustaoranssi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo
No niin ja iso vaihe silmään ja lukko jää. Broadhurst illan toinen maali
Miksei Spina voi vetää itse? Itse b-pisteiden välissä ja syöttää vielä.
Ensi kaudeksi siis Tapparaan?Toi Lindsten on kylla pirun hyva
Ostakaa se, sillähän siitä.Toi Lindsten on kylla pirun hyva
Niin taisihan Selinkin sitä ihmetellä syksymmällä.Jostain syystä ei luota omaan laukaukseensa yhtään. Laukoo todella harvoin.
Sopisi mun Tapparaan. Harmi kun vain rajallista maaraa pelaajia voi kerralla peluuttaa jarkevasti.Ensi kaudeksi siis Tapparaan?
Leinonen soittaa agentille piruuttaankin viela tanaanOstakaa se, sillähän siitä.
Kun ei mitään. Käsi housunsaumalla koko ajan. Siellä vedetään jätkää nurin, kiekollista kiekotonta, vuoronperäänNo mitä nyt?
Juu, ymmärrän. Vitun säännöt.Sopisi mun Tapparaan. Harmi kun vain rajallista maaraa pelaajia voi kerralla peluuttaa jarkevasti.
Siitä kutoskentälliseen oiva pelimies.Leinonen soittaa agentille piruuttaankin viela tanaan
No, kaikki huhutut kun tulee niin LeKi on pian Areenassa Ilveksen paikalla. Ja hymioita sekaanJuu, ymmärrän. Vitun säännöt.
Tyypillinen Levonen - "ei halua ratkaista peliä" -vaikka se on ihan samanlainen ratkaisu sekin ettei puhalla mitään.Kun ei mitään. Käsi housunsaumalla koko ajan. Siellä vedetään jätkää nurin, kiekollista kiekotonta, vuoronperään