Niin meinaatko, että kun Myllykoski pelaa yhden heikomman pelin niin yhtäkkiä JYP:llä ei olekaan enää hyvä maalivahtikaksikko? Teet kyllä tämän vittuilun aivan liian helpoksi. Sinun väittämissäsi ei ole edes naisen logiikkaa.
Kyse kun ei ole minun logiikastani, vaan siitä, että sinulla ei ole mitään käsitystä mistä asioista puhun. Otat lauseen sieltä ja sitten taas vähän täältä, liität ne yhteen, ja teet näistä aivan hämmästyttävän paskan johtopäätöksen. Asioista, jotka eivät välttämättä liity mitenkään yhteen - tai jos liittyvät, niin ei todellakaan sillä tavalla kuten sinä yrität saada ne tarkoittamaan. Vittuilu on aina helppoa, siinä ei tarvitse olla kuin älyllisesti hyvin heikkolahjainen (pitää osata kuitenkin kirjoittaa siten, että kirjaimet muodostavat ymmärrettäviä sanoja, sen jälkeen itse luetun ymmärtämisellä ei oikeastaan ole väliä). En tietenkään viitannut sinuun, arvon Nypsi.
Myönnän kyllä sen, että kommenttini saattavat vaikuttaa tempoilevilta esimerkiksi maalivahteja arvioidessani, mutta tämä johtuu vain siitä, että tulen kommentoimaan yleensä aina välittömästi ottelun jälkeen
nimenomaan kyseisen ottelun tapahtumia, eikä tarkoituksena edes ole esittää sen syvempiä analyysejä. Kunhan vain sanoin, että Helenius vaikutti pitkään hyvin epävarmalta (niin kuin se näyttikin), ja eilen Myllykoski oli epävarma. Jos joku nyt on ollut täysin tyytyväinen maalivahtiemme toimintaan, niin mikäs siinä, itse olen nähnyt asiat vain hyvin toisin.
Itse olisin mieluummin käynyt läpi tässäkin ketjussa sitä, kun JYPin ollessa 0-3 -tappiolla kolmanteen erään tultaessa, itselläni oli ainakin suhteellisen varma olo siitä, että tämä peli ei ole täysin ohi vielä. Sen näki koko joukkueesta, ja se oli hyvin kärsivällisen ja rauhallisen oloinen tila. Peli ei ollut lopulta hätäilyä, ja HIFK yksinkertaisesti luovutti kaikki aseet JYPille. Vähän eri asia kuin pelin jäädyttäminen. Siksi olin hyvin tyytyväinen joukkueen esityksestä, koska tällaista kirivaihetta olen vähän toivonutkin JYPin arsenaaliin lisättäväksi.
Ika kommentoi asiaa hyvin, sillä kuinka pistää yksi vaihde lisää, kun sata on jo lasissa? Kikka onkin siinä, että vaihdetta ei tarvitse lisätä, vaan pelin tulee pysyä samassa kuosissa ja joukkueen tulee luottaa kärsivällisesti omaan peliinsä. Jos tämä ei riitä, toinen joukkue oli yksinkertaisesti parempi. HIFK oli maalinteossa eilen - vähän onnekkaastikin, silti - parempi, ja peli oli siinä.