Vittu sä OPG oot TYHMÄ!
Kun sääntö on että ilman kypärää ei saa pelata niin kyllä sitten saamari sentään siitä lähdetään sinne vaihtoon tai hakeen se kypärä päähän. Tyhmä se joka ottaa tuollaisesta jäähyn, kun on niin tyhmä. Päästi sitten vastustajan 5-3 YV:lle tyhmyyttään.Mita helvettia? OPG sen kyparan otti pois vai? Olisiko pitanyt lahtea vaihtoon kun kiekko oman maalinedessa? Paska saanto, kun KalPan mies sen kyparan vakisin pois otti.
Kun sääntö on että ilman kypärää ei saa pelata niin kyllä sitten saamari sentään siitä lähdetään sinne vaihtoon tai hakeen se kypärä päähän. Tyhmä se joka ottaa tuollaisesta jäähyn, kun on niin tyhmä. Päästi sitten vastustajan 5-3 YV:lle tyhmyyttään.
Täysin oikein pelasi. Vaikka tosta jäähy jonkun idiootin päätöksen takia annetaan ei se tarkoita sitä että pitää ottaa jatkoajalla omiin välttääkseen jäähyn.Kun sääntö on että ilman kypärää ei saa pelata niin kyllä sitten saamari sentään siitä lähdetään sinne vaihtoon tai hakeen se kypärä päähän. Tyhmä se joka ottaa tuollaisesta jäähyn, kun on niin tyhmä. Päästi sitten vastustajan 5-3 YV:lle tyhmyyttään.
Green ulos?? Huutonaurua!!!!!
Jos sun mielestä 4-2 ja yks vetopaikka on vähemmän paha kuin hakata melkein 2 minuuttia 5-3 AV:tä niin mikäs siinä. Minä ottasin sen 5 sekkaa 4-2 tilannetta paljon mieluummin kuin yli minuutin sitä samaa 2 miehen vajausta.Parempi se kuin jattaa kentta ja antaa 4-2 tilanne kun kiekko on viela maalin lahettyvilla. OPG:lle synninpaasto taalta.
Jos sun mielestä 4-2 ja yks vetopaikka on vähemmän paha kuin hakata melkein 2 minuuttia 5-3 AV:tä niin mikäs siinä. Minä ottasin sen 5 sekkaa 4-2 tilannetta paljon mieluummin kuin yli minuutin sitä samaa 2 miehen vajausta.
Mikä jäähy on 2+20 väkivaltaisuus? Tuomari selitti Tapolalle että anto poikkaria, löi kaksi kertaa ja varmaan sanoi pahasti.
Ei hyvää päivää
5-3sta kesti kokonaiset 13s.Jos sun mielestä 4-2 ja yks vetopaikka on vähemmän paha kuin hakata melkein 2 minuuttia 5-3 AV:tä niin mikäs siinä. Minä ottasin sen 5 sekkaa 4-2 tilannetta paljon mieluummin kuin yli minuutin sitä samaa 2 miehen vajausta.
Ehkä tämä on sieltä Järvelän "pelikirjasta"