Hippi Hiiri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, Nanna Karalahti
Minä näin tuon Immosen taklauksen kyllä siten, että Nyrhinen menetti tasapainonsa juuri ennen kuin Immosen taklaus osui häneen. Näin ollen Nyrhinen oli jo matkalla pää edellä kohti laitaa ennen kuin JA häntä edes taklasi. Tilanne tuli niin nopeasti, ettei JA:lla ollut mahdollisuutta peruuttaa taklausta. Seurauksena lisää vauhtia Nyrhiselle ja ikävä loukkaantuminen. Olin tosin katsomassa peliä vastakkaisessa päädyssä.Immosen piti kyllä lentää eka erässä pihalle, mutta liigan naurettava systeemi jakaa rangaistuksia seurauksista tekojen sijaan taisi äijän pelastaa tällä kertaa.
Itse pelistä.
+ tiivis puolustus (tosin vetäydyttiin ehkä vähän liiankin pieneen sumppuun välillä)
+ Topo oli todella hyvä, järjesteli paikkoja ketjukavereille useampaan otteeseen, vaarallinen etenkin maalin takana
+ Levokari on joka pelissä meidän paras puolustaja puolustussuuntaan, eilenkin vaikea ohitettava. Kiekon kanssa on mitä on.
+ Löfman osaa pelata peliä. Ilahduttava pelisilmä ja -rohkeus.
+ Tore jatkoi siitä mihin jäi viime kaudella
- Virtanen ei tehnyt oikein mitään, harvoin yhtä hajuton ja mauton
- Nabokov on liian hidas ja puolustuspelaaminen on puutteellista. Mestisäijät olisivat vähintään yhtä hyviä, eivätkä veisi ulkkaripaikkaa. Potkisin pihalle.
- yleisömäärä oli n. 800 katsojaa vähemmän kuin viikko sitten, ei näin