0 - 3. Paupau ylivoima toimii. Jokipakka teki ja Järventielle syöttöpiste.
wunderveba olisi voinut noitua Ilveksen peliä jo aikaisemmin. :D
Eipä tuo taida SaiPalla oikein kulkea pelit, mutta harjoitusottelut on harjoitusotteluja. Joskus ne on menneet suhteellisen hyvinkin ja kuinka sitten käykään kun tosipelit alkaa. Jos nyt olisi sitten toisinpäin. Toki tässä harkkapelejäkin on vielä ja aikaa hioa ketjukoostumuksia ja kaikkea muutakin pelillistä antia.
Turha nyt vielä huolia. SaiPaa pidetään takuulla varmana jumbojengiä, joten mitään ylisuuria kuvitelmia ei pitäisi olla ja tuolla porukalla voi vain yllättää.
Kieltämättä olisi hyvä jos Lintner ja Salcido olisi mukana jo heti avauksessa, mutta minkäs teet.
Kyllähän Salcido ja erityisesti Lintner tekevät ison muutoksen. Tänään mm. kahden miehen ylivoimalla viivassa oli Levokaria ja Pukkaa ym. heittelemässä ranteella helppoja maskitomia roikkuja Wiikmanille, ja jos rehellinen olen, ei kauheasti pelottanut. Em. herrat olisivat epäilemättä saaneet enemmän aikaan. Tosin hyökkäykseen epäilemättä pari kovaa pelimiestä tarvittaisiin. Ei SaiPa kuitenkaan ihan niin heikko ole, kuin tämän turnauksen perusteella voisi kuvitella.
Itse olen sitä mieltä, että pari hyökkääjää ei tuohon mitään huimia tee, korkeintaan ylivoimalle. Mutta toisaalta sitten aiheuttaa alivoimia redenbahhin tavoin. Että riskiä jos ottaa niin sitten loppukaudella näkyy taloudessakin se.
Jotakin SaiPasta kertoo tosiaan se tosiasia, että Mikko Pukka näyttää aivan helvetin hyvältä jääkiekkoilijalta tuossa jengissä.
Itse olen sitä mieltä, että pari hyökkääjää ei tuohon mitään huimia tee, korkeintaan ylivoimalle. Mutta toisaalta sitten aiheuttaa alivoimia redenbahhin tavoin. Että riskiä jos ottaa niin sitten loppukaudella näkyy taloudessakin se.
Jotakin SaiPasta kertoo tosiaan se tosiasia, että Mikko Pukka näyttää aivan helvetin hyvältä jääkiekkoilijalta tuossa jengissä.