La 20.8.2011. Etelä-Saimaa turnaus

  • 15 734
  • 62

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Taipalus 2 min kyynärpäätaklaus.

Toisin kuin selostaja näki, minusta käsi oli selvästi korkealla ja osui kasvoihin. Toki aiemmin Ilves pelasi melko ronskia puolustuspelaamista.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
0 - 3. Paupau ylivoima toimii. Jokipakka teki ja Järventielle syöttöpiste.

wunderveba olisi voinut noitua Ilveksen peliä jo aikaisemmin. :D
 

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pelicans pelaa kieltämättä organisoidummin kuin aikoihin. Voisi povata hienoa kautta Lahteen. Lasch on hyvin mielenkiintoinen kaveri.

SaiPalla sen sijaan yksi liigatasoinen kentällinen, muut sitten yrittää vähän tehdä jotain siellä. Piipponen positiivinen juniori. Koskinen voitaisiin pistää sinne Jukureihin Hämäläisen sijaan.

No, onneksi on kauden alkuun vielä aikaa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eipä tuo taida SaiPalla oikein kulkea pelit, mutta harjoitusottelut on harjoitusotteluja. Joskus ne on menneet suhteellisen hyvinkin ja kuinka sitten käykään kun tosipelit alkaa. Jos nyt olisi sitten toisinpäin. Toki tässä harkkapelejäkin on vielä ja aikaa hioa ketjukoostumuksia ja kaikkea muutakin pelillistä antia.

Turha nyt vielä huolia. SaiPaa pidetään takuulla varmana jumbojengiä, joten mitään ylisuuria kuvitelmia ei pitäisi olla ja tuolla porukalla voi vain yllättää.

Kieltämättä olisi hyvä jos Lintner ja Salcido olisi mukana jo heti avauksessa, mutta minkäs teet.
 

shack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Flames
Eipä tuo taida SaiPalla oikein kulkea pelit, mutta harjoitusottelut on harjoitusotteluja. Joskus ne on menneet suhteellisen hyvinkin ja kuinka sitten käykään kun tosipelit alkaa. Jos nyt olisi sitten toisinpäin. Toki tässä harkkapelejäkin on vielä ja aikaa hioa ketjukoostumuksia ja kaikkea muutakin pelillistä antia.

Turha nyt vielä huolia. SaiPaa pidetään takuulla varmana jumbojengiä, joten mitään ylisuuria kuvitelmia ei pitäisi olla ja tuolla porukalla voi vain yllättää.

Kieltämättä olisi hyvä jos Lintner ja Salcido olisi mukana jo heti avauksessa, mutta minkäs teet.

Olen osittain kanssasi samaa mieltä, mutta valitettavasti penkin alle mennyt viime kausi on vielä takaraivoissa eivätkä nämä harkkapelit ole kovinkaan yllätysvalmista kuvaa joukkueestamme jättänyt. Eniten huolestuttaa se ettei peliä ole pystytty pyörittämään vaan kiekkoa roiskitaan hätäisesti ja omille ei saada kuin pari syöttöä kerrallaan. Itse kaipaisin sellaista Santanen-Kauppinen-Säilynoja kentän tyyppistä kiekonkontrollointia jotta päästäisiin paremmin rakentelemaan tekotontteja.

Kuten on spekuloitu tuo porukka tarvitsee yhden, mielellään kaksi kovanluokan vahvistusta hyökkäykseen. Toivotaan toki että olen väärässä kun "tosipelit" alkavat, mutta veikkaan jotta näin on.
 

Satunnainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kyllähän Salcido ja erityisesti Lintner tekevät ison muutoksen. Tänään mm. kahden miehen ylivoimalla viivassa oli Levokaria ja Pukkaa ym. heittelemässä ranteella helppoja maskitomia roikkuja Wiikmanille, ja jos rehellinen olen, ei kauheasti pelottanut. Em. herrat olisivat epäilemättä saaneet enemmän aikaan. Tosin hyökkäykseen epäilemättä pari kovaa pelimiestä tarvittaisiin. Ei SaiPa kuitenkaan ihan niin heikko ole, kuin tämän turnauksen perusteella voisi kuvitella.
 

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllähän Salcido ja erityisesti Lintner tekevät ison muutoksen. Tänään mm. kahden miehen ylivoimalla viivassa oli Levokaria ja Pukkaa ym. heittelemässä ranteella helppoja maskitomia roikkuja Wiikmanille, ja jos rehellinen olen, ei kauheasti pelottanut. Em. herrat olisivat epäilemättä saaneet enemmän aikaan. Tosin hyökkäykseen epäilemättä pari kovaa pelimiestä tarvittaisiin. Ei SaiPa kuitenkaan ihan niin heikko ole, kuin tämän turnauksen perusteella voisi kuvitella.

Itse olen sitä mieltä, että pari hyökkääjää ei tuohon mitään huimia tee, korkeintaan ylivoimalle. Mutta toisaalta sitten aiheuttaa alivoimia redenbahhin tavoin. Että riskiä jos ottaa niin sitten loppukaudella näkyy taloudessakin se.

Jotakin SaiPasta kertoo tosiaan se tosiasia, että Mikko Pukka näyttää aivan helvetin hyvältä jääkiekkoilijalta tuossa jengissä.
 

Satunnainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Itse olen sitä mieltä, että pari hyökkääjää ei tuohon mitään huimia tee, korkeintaan ylivoimalle. Mutta toisaalta sitten aiheuttaa alivoimia redenbahhin tavoin. Että riskiä jos ottaa niin sitten loppukaudella näkyy taloudessakin se.

Jotakin SaiPasta kertoo tosiaan se tosiasia, että Mikko Pukka näyttää aivan helvetin hyvältä jääkiekkoilijalta tuossa jengissä.

No, ylivoimakin on todella merkittävää. Samanarvoisiahan ne yv- ja 5-5-maalit ovat. Olisihan esim. Ilvekselle kauhea menetys, jos Niinimäki ei voisi pelata. Jos SaiPalla olisi joku Niinimäen tyyppinen pelintekijä ja Lintner viivassa, niin yv olisi jo oletettavasti hyvin tehokas.
 

shack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Flames
Itse olen sitä mieltä, että pari hyökkääjää ei tuohon mitään huimia tee, korkeintaan ylivoimalle. Mutta toisaalta sitten aiheuttaa alivoimia redenbahhin tavoin. Että riskiä jos ottaa niin sitten loppukaudella näkyy taloudessakin se.

Jotakin SaiPasta kertoo tosiaan se tosiasia, että Mikko Pukka näyttää aivan helvetin hyvältä jääkiekkoilijalta tuossa jengissä.

Kyllä ne kaksi kovaa hyökkääjää tekisivät ihmeitä jos toisivat sen 15-25 maali ja loisivat toimivan kentän/kentät.

Faktahan on se että esim. Litnerin ja Salcidon tulon jälkeen Mikko Pukka ei näytä enää jääkiekkoilijalta joten kyllä se yksi, kaksi ukkoakin voi saada siis ihmeitä aikaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös