Veikkaan, että erikoistilanteet ratkaisee pelin.
Kyllä mua nykyään ärsyttää hävitä Venäjälle enemmän, tiedä sitten mistä johtuu. Ei ole mistään poliittisesta agendasta kyse, ehkä syyt on niissä Kovalchukissa, Radulovissa ja muussa Pepsi-spedessä. Ruotsalaiset on toki ylimielisiä ja vittuilevat, mutta toisaalta yleensä on ihan rehtejä sitten tappion hetkellä. Venäläiset ei ole rehtejä koskaan.Harmittaahan se aina hävitä Ruotsille! Mikään muu asia, ei urheilussa ärsytä niin paljoa. Oli lajina sitten vaikka kuviokellunnan MM-kisat Prahassa. Mutta parempihan se aina yleensä voittaa, joten turha jossitella. Nukutaan ja mennään eteenpäin.
2014 ja Ruotsalaisten shokkihoito. Jotkuthan kävi sen tappion jälkeen oikeasti terapiassa :D Kyllä Ruotsi on kivempi voittaa, kun se tapahtuu harvemmin kuin voitto Rybyistä.Kyllä mua nykyään ärsyttää hävitä Venäjälle enemmän, tiedä sitten mistä johtuu. Ei ole mistään poliittisesta agendasta kyse, ehkä syyt on niissä Kovalchukissa, Radulovissa ja muussa Pepsi-spedessä. Ruotsalaiset on toki ylimielisiä ja vittuilevat, mutta toisaalta yleensä on ihan rehtejä sitten tappion hetkellä. Venäläiset ei ole rehtejä koskaan.
Kyllä mua nykyään ärsyttää hävitä Venäjälle enemmän, tiedä sitten mistä johtuu. Ei ole mistään poliittisesta agendasta kyse, ehkä syyt on niissä Kovalchukissa, Radulovissa ja muussa Pepsi-spedessä. Ruotsalaiset on toki ylimielisiä ja vittuilevat, mutta toisaalta yleensä on ihan rehtejä sitten tappion hetkellä. Venäläiset ei ole rehtejä koskaan.