La 20.5.2017 Otteluseuranta (16. kisapäivä)

Tila
Viestiketju on suljettu.

Vaara

Jäsen
Ruotsi iskee neljännen kerran piakkoin.
 

Hauntti

Jäsen
Honka ja kisojen tyhmin jäähy.
 

Ikaros

Jäsen
kyllä vituttaa katsoa kun Ruotsi on vaan vitun hyvä, raivostuttavan hyvä

ja vitun Jeoffrey Baratheon maalinteossa
Haha, pakko kattoa että näyttääkö se siltä kyrvänsyylältä ja kyllähän se kieltämättä siltä näyttää. Kiitos tästä :D Vituttaa nyt aina ku näkee kyseisen jätkän jäällä.
 
Honka Mensaan.
 

Ralph

Jäsen
Honka ja aivopieru.
 

Knap

Jäsen
Montako maalia se Pulju NHL:ssa teki, enemmän kuin Pate?
Tämä on kyllä niin perus jatkoaika meininkiä. Ruetaan lisäämään vähän omaa värikynäänsä, ja muutellaan sanomisia. Olenko minä sanonut missään vaiheessa Puljujärven olevan parempi kuin Laine? Tai olenko minä ylipäätään maininnut koko Lainetta? En. Laine mainittiin otsikossa, koska se tuo rahaa. Kilpailuunhan osallistui muitakin kuin Puljujärvi tai Laine. Linkkauksen syy oli puhtaasti se, kun täällä kerrotiin Puljujärven laukauksen olevan tyyliin maailman huonoin, vaikka oikeastihan se on hyvä laukaus.

Pyytäisin bebetonkin menemään syömään mustaa makkaraa ja kuuntelemaan popedaa, etkä häirihtisi noilla luokattomilla väitteilläsi minun lauantaitani.
 

joceri

Jäsen
Av on aivan helvetin passiivista.
 

Wiljami

Jäsen
Suht murhaavaa ylivoimaa, vertaa siihen mitä Suomi esitti niin ei kyllä riitä edes yksi sarjataso väliin kun vertaillaan. Kaveri on vaan ihan helvetin paljon parempi.
 

Barney

Jäsen
Nicklas Bäckkström ja William Nylander ovat aika hyviä jääkiekkoilijoita.
 

douppi

Jäsen
Saakohan Puljujärvi ujutettua tuon kielensä kokonaan nenään. Yritys on ainakin kova!
 
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös