RecordBreaker25
Jäsen
Eikö Putin enää maksakaan tuomareille ja Faselille.
Kuturier! T. Mertsi
Ja tyhjiin maali.
Tuota peli-iloa on hieno katsella kun saa pelata taidolla ja vapautuneisuudella. Tuli swe tai FIN vastaan, kova on kanto kaskessa
No joo. Venäjä kusi tämän itse hölmöilyllään. Kanada ei mikään ihmeellinen tänään ollut joten jos Venäjä olisi pelannut kolmannen tasollaan niin Kanada olisi pronssimatsissa.Tuon nyt näki perssilmällä sokea Reetakin, että Kanadaa ei mikään kahden maalin takaa-ajoasema toisessa erässä ole kaatanut. Sanoin jo siinä vaiheessa kun Venäjä johti 2-0 noin ja oikeassa olin, joten en oikeastaan jälkiviisastele.
Venäjä hukkasi voiton itse, piste. Toivottavasti Suomi ei pelaa noin, vaikka viihdyttävää jonkun mielestä.
jos Venäjä olisi pelannut kolmannen tasollaan niin Kanada olisi pronssimatsissa.
Ei nyt välttämättä mollata, hauskalta kuulosti Mertsin suusta. En itse tiedä kuinka Couturier kuuluisi (oikeaoppisesti) lausua. Ranskalaisittain ainakin näin.Mielenkiinnosta, miten sitten lausuisit tuon? Jos siis tarkoitus oli jotenkin lausumista tässä kohtaa mollata.
Venäjä piti kaksi ekaa erää Kanadaa pilkkanaan. Kolmannessa suli.Nehän pelasi. Epäonnekseen Kanadakin pelasi kolmannen erän tasollaan.
Kun molemmat olivat tasollaan, niin 4-0 oli ihan ansaittu ja odotettavissa.
Tekee kyllä gutaa nähdä kaikki nuo pettyneet venäläisnaamat kuvissa. Sekä kaukalossa että katsomossa.
Kultamitali taisi ratketa tässä ottelussa. Vai onko Juhis eri mieltä?
Ihan niinkuin Suomella ei ollut mitään mahdollisuuksia USA.ta vastaan... Tosin ensin tarttis voittaa se Ruotsi.Suomi ei Kanadaa kyllä tule voittamaan mahdollisissa finaaleissa
Juurikin näin. En voi koskaan kannattaa Venäjää. Ikinä missään. Voittoputki jatkuu huomennaUpea ja viihdyttävä ottelu. Tärkeintähän on tietysti se, että elukat hävisivät.
En sanoisi Venäjän niinkään sulaneen, saivat osittain onnekkaasti pari maalia toisessa erässä, mutta Kanada on vaan niin hyvä että pääsi painamaan ohi kolmannessa erässä. Enemmän tuo oli Kanadan hyvyyttä kuin Venäjän sulamista.Venäjä piti kaksi ekaa erää Kanadaa pilkkanaan. Kolmannessa suli.
Olisi saanut Kanada hävitä, taitanee kolmas tulla putkeen.
Ai että. Naattia naattia kun Venäjän veljet näyttävät Kanadan kukkopojille maalinteon mallia.
Mihin hävisit? Naatitko kun kukkopojat pisti tover... siis veljille luun kurkkuun?Ai että. Naattia naattia kun Venäjän veljet näyttävät Kanadan kukkopojille maalinteon mallia.