En tiedä Tappara-faneista, mutta kyllä mulle ainakin kelpaisi voittaa koko ajan. Ihmeellinen ajatusmaailma, että voittajan pitäisi olla pettynyt, jos muut eivät pärjää voittajalle.Tuntuuko tää voittaminen enää Tappara-faneille miltään?
En tiedä Tappara-faneista, mutta kyllä mulle ainakin kelpaisi voittaa koko ajan. Ihmeellinen ajatusmaailma, että voittajan pitäisi olla pettynyt, jos muut eivät pärjää voittajalle.Tuntuuko tää voittaminen enää Tappara-faneille miltään?
Joo, alkoikohan Michael Phelps miettimään joskus viidennen olympiakullan jälkeen että ei enää jaksais. Voitti kuitenkin vielä sen parikymmentä.En tiedä Tappara-faneista, mutta kyllä mulle ainakin kelpaisi voittaa koko ajan. Ihmeellinen ajatusmaailma, että voittajan pitäisi olla pettynyt, jos muut eivät pärjää voittajalle.
Ei tässä ole vielä mitään voitettu.
Jep, viimeksi oltu näin tuubassa joskus helmikuussa siinä kun hävittiin kotona Ilvekselle 1-7Pelsut oli ihmeen vaisu
Ei taida jaloissa olla vikaa vaan pelitavassa jos siel tosiaan jotain vitun trappia peluutetaa Tapparaa vastaa.Odotin kyllä Pelicansilta vähän parempaa starttia. Pahalta näyttää näillä jaoilla.
En tiedä Tappara-faneista, mutta kyllä mulle ainakin kelpaisi voittaa koko ajan. Ihmeellinen ajatusmaailma, että voittajan pitäisi olla pettynyt, jos muut eivät pärjää voittajalle.
No ei kyllä kovasti tonttia ollutPelsujen xG 0,07 eka erän jälkeen? Oho.
Hankala sitä äks geetä on saada jos ei lauo ollenkaan.Pelsujen xG 0,07 eka erän jälkeen? Oho.
Täähän on järjetöntä! Tuomarin siis pitäisi tavallaan myöntää oma mokansa. Herkkähipiäinen tyyppi ei takuulla tee niin. Käräjiltäkin asia menee hoviinNimenomaan perustuu siihen jos tuomariston mielestä ei ole ja valmennuksen näkemys eroaa. Täten haasto.
Törkeetä tollanePesoselta erittäin analyyttistä ja asiallista kommentointia. Mukavaa että vihdoin on taitokiekon puolesta puhuvia pelaajia analysoimassa, eikä niitä Tapparan fanilasit päässä olevia Saravoja ja muita puukäsipakkeja.
En muista et oisin yhtä paskaa nähny. No kohta kotona ja voi siirtyä töistä peleille, ni varmaa hemmotellaa sit jollain Tapparan 8-0 voitolla.Pelsujen xG on kyllä osastoa xD.
Unohdit KokonListaan nyt kaikki positiiviset puolet Pelicansin pelistä tähän mennessä.
Alivoima.
Kiitos että jaksoit lukea tämän esseen.