Eiköhän tuo monelle kiekkoa seuraavalle sano paljon muutakin.Mulle tulee Anssi Salmelasta mieleen vain se, kun sekoili kännissä maailmanmestarina ja se, kun sai kunnolla pataan David Backesilta.
Pitaako niiden aina tasoittua?Jäähypuntit alkaa tasoittumaan. Kerholle toinen.
Mulle tulee se, kun se laittoi Raipen istumaan keskialueella ja sai koko Ilvesjoukkueen Mörkö-Anttilaa myöten aivan sekaisin ja jahtaamaan itseään loppupelin ajaksi. Raivo Helminen taisi ottaa suihkutuomionMulle tulee Anssi Salmelasta mieleen vain se, kun sekoili kännissä maailmanmestarina ja se, kun sai kunnolla pataan David Backesilta.
Mieluummin sellainen epätasapaino että Kerholle enemmän :)Pitaako niiden aina tasoittua?
Pitaako niiden aina tasoittua?
Pitaako niiden aina tasoittua?
Mulle tulee Anssi Salmelasta mieleen vain se, kun sekoili kännissä maailmanmestarina ja se, kun sai kunnolla pataan David Backesilta.
Parhaimmillaan kyllä on. Mutta on tässä ollut vaikeaakin. Maalinteon tuska oli melkoinen tuossa välillä.Lukolla on kyllä melkoinen rentous tuohon maalien tekoon, vaikka kai sielläkin joku tahmeampi peli jossain välissä ollut. Noin muuten näyttää tulevan yhdessä erässä saman verran mitä Ässät tekee kuukaudessa, lienee ihan mukavaa seurailla tuota menoa.
Halaili jotain paikallista "tarjaakin"Mulle tulee Anssi Salmelasta mieleen vain se, kun sekoili kännissä maailmanmestarina ja se, kun sai kunnolla pataan David Backesilta.
Onko tuomarilinjassa muutettu jotain laajemmin, kun kaikkialla näyttää jäähyjä tulevan aika rutkasti?