Oliko Heljangolle 0-peli ja 0+2?
1+1, nollapeli ja tappelu olisi maalivahdilta kova suoritus. Luulen ettei kukaan ole vielä onnistunut.
Oliko Heljangolle 0-peli ja 0+2?
Olisi kyllä loogista, koska olen miettinyt, mikä pelissä olisi parantunut tauon jäljiltä, mutta en ole keksinyt. Oletus siis oli, että joku asia olisi hiottu uomiinsa.Taidettu harjoitella tämän välttämistä koko EHT-tauko, kun näitä ei ole tainnut tällä viikolla tulla?
Ei, mutta Tapparan fanit vaativat tuota Heljangolta minimisuorituksena joka ilta, että saisi kiitettävän. Tänään jäi siis maalia ja tappelua vajaaksi eli hyvä miinus?1+1, nollapeli ja tappelu olisi maalivahdilta kova suoritus. Luulen ettei kukaan ole vielä onnistunut.
Syöttötarkkuus on kyllä HIFKin eduksi melkoisesti tänään. Ja kamppailuvalmius paremmalla tasolla. SaiPan pitäisi vaan nostaa nopeutta ilman että tarkkuus kärsii.SaiPa on kyllä ihan paska tällä hetkellä. Koko ajan meillä ylivoimahyökkäyksiä.
Kohta luistellaan kovasti siniviivaa edestakaisinJohtajalla kovat kuvat fläpillä.
Muuta ei sitten olekkaan harjoitelu.Taidettu harjoitella tämän välttämistä koko EHT-tauko, kun näitä ei ole tainnut tällä viikolla tulla?
Jatkuvasti SaiPan syötöt jalkoihin tai sitten jotain pomppivia ropelleita, joita ei voi saada haltuun.
Kovin hankala pelata mitään kuvioita kun joka kolmas syöttö tulee luistimiin. Miten tuo voi olla kotona noin vaikeaa.Jatkuvasti SaiPan syötöt jalkoihin tai sitten jotain pomppivia ropelleita, joita ei voi saada haltuun.
Tulkittiinkohan tuo paitsioksi sinisen ja punaisen välistä syötetyllä kiekolla?Siis mitä. Miksi pitkä ja keskialueelta?
E: väärä tuomio ja hyvitykseksi keskialueelta?
Tulkittiinkohan tuo paitsioksi sinisen ja punaisen välistä syötetyllä kiekolla?
Sanoi varmaan, että noilla on kolmas matsi neljään päivään joten tuleeks kellään mitään mieleen mitä kannattais tehdä seuraavassa erässä tai viimeistään kolmannessa? Minä omaan pitkän pelikokemuksen ja voisin kertoa teille vastauksen heti tuossa fläppitaululla, mutta annan teille mahdollisuuden bonjata ihan itse. Jos joku ei tajunnut - ota banaani ja ota ihan rauhassa. Kyllä se brainteaseri vielä aukeaa kun saa elimistö vähän sokeria.Mitäköhän Peltonen teki erätauolla tolle joukkueelle kun tuli ihan uusi jengi jäälle.