En muista nähneeni näin huonoa Liiga-joukkuetta sitten Ilveksen ja Helmisen valmennuskauden kuin JYP on. Mitä helvettiä, eihän ne edes yritä purkaa, vaan neppaillaan syöttöjä omalla alueella suoraan vastustajan lapoihin.
En muista nähneeni näin huonoa Liiga-joukkuetta sitten Ilveksen ja Helmisen valmennuskauden kuin JYP on.
Ja Ilves joutui vastaamaan karsinnoissa omasta paskuudestaan. Useammalla kaudella. Nyt näitä vitsejä pyörii Liigassa ilman mitään vastuuta mistään.
Kolmas maali jo kahteen peliin tarjotaan vastustajalle, kun syötetään oman pään laidasta keskelle siniselle hätäsesti ja vastustaja katkoo. Mikä ihmeen idea tuossa on?
Aika pehmoinen jäähyt muuhun kunhan verrattuna
Valkeejärvi tuosta jäähylle? Vastaavia mennyt ipalta läpi kymmenkunta
Joku sieltä arvotaan.Valkeejärvi tuosta jäähylle? Vastaavia mennyt ipalta läpi kymmenkunta
Tämä. Vaikka JYP rakas onkin, niin mun mielestä pitäisi olla niin, että jos ei ole varaa liigatason joukkueesee, niin ei kuuluu pelata liigassa.
No ottaen huomioon, että karsinnat olivat silti melkoista ylijuoksua, niin enpä osaa niitä yhtään kaivata.Ja Ilves joutui vastaamaan karsinnoissa omasta paskuudestaan. Useammalla kaudella. Nyt näitä vitsejä pyörii Liigassa ilman mitään vastuuta mistään.
Tämä. Vaikka JYP rakas onkin, niin mun mielestä pitäisi olla niin, että jos ei ole varaa liigatason joukkueesee, niin ei kuuluu pelata liigassa.
Eihän tämä tuotteelle hyvää tee ja aika rajusti kustaan kannattajia silmään.
Uudelleenrakennus on luonnollista ja ok, mutta kyllä oikeus sarjapaikkaan pitäisi pystyä osoittamaan joka kausi.
Mikähän sitten lasketaan liigatason joukkueeksi?Tämä. Vaikka JYP rakas onkin, niin mun mielestä pitäisi olla niin, että jos ei ole varaa liigatason joukkueesee, niin ei kuuluu pelata liigassa.
ÄssätMikähän sitten lasketaan liigatason joukkueeksi?
Ruusu! :D
No ottaen huomioon, että karsinnat olivat silti melkoista ylijuoksua, niin enpä osaa niitä yhtään kaivata.
Mikähän sitten lasketaan liigatason joukkueeksi?