Täyttikö ihan rankkarin tunnusmerkit?
No minä en tuomarina olisi välttämättä tuosta pilkkua antanut, mutta eipä mulla toki edellytyksiä tuomariksi olekaanMahtoi tuo täyttää mutta ei Lukolle rankkaria annettu vielä selvemmästä tilanteesta aikaisemmissa otteluissa.
Mikähän oli Väänäsen suunnitelma tuossa? Ihan laput silmillä vastaan ja paikkaus makoilemalla vastustaja jäähylle.Väänänen keräilee itseään keskialueella ja Pyyhtiä jäähylle, syynä korkea maila. Ei kakkosta kummempaa Pyyhtiälle, vaikka kotikannattajat vaativat ulosajoa.
Joo, ja jäähyhän se toki nykyään on, vaikka osuisit kiekkoon ensin. Voidaanko ottaa vielä takaisin ja Tapparalle 2 min ylivoimaa?Täytti periaatteessa, mutta mielestäni siinä pelattiin samalla kiekkoa. En kellottanut, osuiko ensin kiekkoon.
Väänänen keräilee itseään keskialueella ja Pyyhtiä jäähylle, syynä korkea maila. Ei kakkosta kummempaa Pyyhtiälle, vaikka kotikannattajat vaativat ulosajoa.
Joo, ja jäähyhän se toki nykyään on, vaikka osuisit kiekkoon ensin. Voidaanko ottaa vielä takaisin ja Tapparalle 2 min ylivoimaa?
Ilmeisesti kipeänä.Siis mitä, onko Malik loukkaantunut kun Kouvolassa on Setänen maalissa?
Harmillinen homma jos näin on.
Metri on eri missä mä asun. Paskara kortti esiin, legendaaristaLeskinen vetää metrin verran laidasta irti olevaa Repoa täysil suoraa numeroihin... Ei mitään. Vapaudu vankilasta -kortti pitää Paskaralla, on tää yhtä sontaa
Mitä toivotaan Leskisen kohtaloksi?Leskinen vetää metrin verran laidasta irti olevaa Repoa täysil suoraa numeroihin... Ei mitään. Vapaudu vankilasta -kortti pitää Paskaralla, on tää yhtä sontaa
Nähtävästi ei sattunut kun Nurmi tuolla pelaa koko ajan.@tiki10 vois tulla kertomaan kuinka toi sattui oikeasti ja Schmaltzin viikate ei