Liikkuva Maski
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Helsingin IFK
Vesa Rantanen, sut on niin nähty. Itket vaan kokoajan etkä edes keskity peliin. Miten voit saada tehdä tätä työtä? Olet aivan pihalla.
Nautinnollista katsoa, kuinka paljon kaihertaa vieläkin...
Voi elämän kevät näitä dummareita taas.
No kertoo se sen, että lääkäri oli mennyt koppiin ja tullut myöhemmin ulos kopista päätään puistellen.Radiosta kuulltuna: Lääkäri oli mennyt koppiin ja tullut kopista myöhemmin päätään puistellen.
^^
Eipä toi mitään juurikaan kerro.
Noo emmä tosta raskaudesta niin tiedä. Jos välierävaiheessa ollaan kuitenkin näin selkeästi jäljessä vastustajaa, niin se on helppo hyväksyä. Silloin ei sen mestaruuden arvoisia olisi oltu muutenkaan.Kyllähän tätä on raskas katsoa. Ollaan vaan nyt aika pahasti jäljessä, kaikki kunnia siitä Tapparalle.
Mä en usko että edes Nurmeksen mummo nauttii tuosta kommentoinnistaVesa Rantanen kertoo totuuksia: Mä en usko että edes JYP fanit nauttii tämän tästä esityksestä.
Radiosta kuulltuna: Lääkäri oli mennyt koppiin ja tullut kopista myöhemmin päätään puistellen.
^^
Eipä toi mitään juurikaan kerro.
"Paitsi jos tästä ylivoimasta tulee 5-3, niin sitten täällä taas pelataan jääkiekkoa"Vesa Rantanen kertoo totuuksia: Mä en usko että edes JYP fanit nauttii tästä esityksestä.
Vesa on helsinkiläinen minäminäminä -ihminen......Vesa Rantanen kertoo totuuksia: Mä en usko että edes JYP fanit nauttii tästä esityksestä.
"Paitsi jos tästä ylivoimasta tulee 5-3, niin sitten täällä taas pelataan jääkiekkoa"
Ok. Kattelin nyt tarkemmin taklauksen niin dixon vi*tuun.
Mua raivostuttaa noi päähän kohdistuneet osumat ja vammat. Toivottavasti pystyy Suoranta vielä pelaamaan.
Vesa on helsinkiläinen minäminäminä -ihminen......
Aina vaan sama kaveri joka osuuDixon alkoi taklaamaan takaisin eli toteutti sitä täälläkin huudettua taklattavan vastuuta. Tällä kertaa kolahti otsaan.
Ja Tarkki on epävarma :)Vesa Rantanen kertoo totuuksia: Mä en usko että edes JYP fanit nauttii tästä esityksestä.
Itse työreissuilla huomannut, että ihmiset on pääosin todella ystävällisiä. Paremmat käytöstavat kuin maalaisilta, kysyin vartijalta reittiä, niin iloisesti kertoi. Keski-Suomessa olisi todennäköisesti vittuillut kun en löydä perille.