La 2.3.2019 Otteluseuranta (liiga)

  • 52 690
  • 745

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Mikä noissa kiekoissa viehättää... :). Lapsena tietenkin ajattelee eritavalla kun aikuisena mutta muistaisin ettei mua aikoinaan lapsenakaan noi kiekot kiinnostanut :)
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYPin mies miestä vastaan puolustus ja hups...Ei ihan toiminut taas tuossa Pelsun 3-2 maalissa.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Onko Nordikselta HIFK:n faneja kanssa? Tänne ei ainakaan kuulu mitään. Ja samaan aikaan joku Savolainen juntti ottaa kakkosen

Joku savolainen ottaa kakkoseen ja kaipaat Nordikselta IFK-faneja? Minneköhän sä oot eksynyt?
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Hmmm ... kato rd nyt tota Yonkmanin pelaamista!!! Jättimäinen pujottelukeppi
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Yli kaksi maalia omiin = varma tappio tämän kauden Jypille. Voi voi. Ja sitten Yonkman on taas kaksi askelta perässä ja joutuu jäähylle.
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Missä Jypin puolustus taas on? Pelicans yv.
 

Hoitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Miten minun on äärimmäisen vaikea ymmärtää, miten vaikkapa poikittaisesta mailasta ja ottavan osapuolen sukeltamisesta voi molemmista antaa samalla kerralla jäähyn? Minusta sukeltaminen nollaa sen alkuperäisen virheen ja jäähy pitäisi tulla vain joko sukeltamisesta (jos on esitetty että kaadutaan tjsp korostamista) tai itse rikkeestä. Epäurheilijamaisen käytöksen tuoman kympin ymmärrän, koska moinen sukeltelu ei tähän lajiin kuulu, mutta nuo kakkoset yhdessä alkuperäisen "rikkeen" kanssa menee mulla yli ymmärryksen
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Ai. Liigansivutko ei päivitykkään?
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Mikä ihmeen alkamisaika Kärpät SaiPa pelissä oli kun nyt on 8min pelattu?
 

Hoitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Yonkman on edes lähes mukana, Happy Jakea ei näy omalla paikallaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös