La 2.2.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 39 007
  • 541

Anthero

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Symp. Jukurit
Voisikos Kerho alkaa nyt taas pelaamaan. Eiköhän tässä ole nyt annettu kaverin temmeltää tarpeeksi.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Vittu mitä yvtä tuo KalPa pelaa...
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Jaa, se ois taas SaiPan peli. Eiköhän laiteta KooKoo pakettiin ja lähetetä se Ahvenanmaalle harjottelemaan.
 

OPEX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
On tuo meidän Lindgren kyllä todella kaukana nhl pelaajasta. Käsittämättömän pehmeää ja ylimielistä pelaamista aivan liian paljon.
 

Taksari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KPC.
Hyvin petrasivat papparaiset toiseen erään! Harvemmin näin päin. Tiukka kolmas erä kuvassa ja vaikka Dufvan JYP harvemmin on johtoa hävinnyt kolmannessa, voi Merikivi-Virtasen haamu olla vahvassa.
 

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Hei muuten Juu. Minulla myös. Miksiköhän.? Samoin siellä roikkuu joku ikivanha Ässät - Lukko peli
Minullakin on näkynyt teliatv-sovelluksen etusivulla "kirjastojen suosikit" -otsikon alla tuo 12.12. pelattu JYP-HPK ottelu pidemmän aikaa, olen sitä ihmetellytkin mutta eihän se siinä mitään haittaa. Telia-laatua
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Mä tässä mietin tulevia kevään MM kisoja. Voisko Suomi pärjätä Kärppien joukkueella. Ulkomaalaiset tietenki täytyy korvata mutta muuten sellaisenaan MM joukkueeksi. Mitäs mieltä olette että pärjäiskö Suomi Kärppien joukkueella MM kisoissa
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ei oo Kerho kyllä noin mankelissa ollut miesmuistiin. Tokassa erässä kirjattiin Larmille 20 torjuntaa.
Onneksi kuitenkin selvisivät vaim yhdellä takaiskumaalilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös