Ei JoKiPo minun oranssimustien värilasienkaan lävitse nyt varsinaisesti miltään teloitusryhmältä ole näyttänyt missään vaiheessa. Toki vähä normi mestisjengiä fyysisempi, mutta aika yliampuvaa väittää että pojat olis siellä ihan hakemassa jotain tappotaklausta. Lehikoisen eilinen temppu näytti junnumaiselta "NYT MÄ VITTU TAKLAAN TON PLEKSEILLE ASTI JA LÄPIKIN" ja sitte koliskin Alikosken hatussa. Kyllähän tuosta sietäis sen 3 (give or take) peliä antaa, jos vaikka koittaiski jäljitellä SM-Liigan linjaa syksyn Azevedo-casessa. Toivottavasti #18 palaa askiin mahollisimman pian.
Itse ottelusta:
- Alikoski-Nättinen-Heikkinen - työhaalariosasto - näytti kyllä varsin hyvää esimerkkiä muulle kerholle, mutta tottapuhuen ei oikein saannu muita ketjuja mukaan puurtamiseen (PL. Dineenin ketju). Julleki vaellellu pari peliä varjojen mailla.
- Tuomarilinja salliva. Molemmille. Muutaman penaltin ois voinnu viheltää enemmän, mut eipä tossa nyt jäänny mitään murhanyrityksiä viheltämättä.
- Rämö + rankkarit = ...
- Jokipoikien kokonen organisaatio vois osottaa vähä tasoa hankkimalla selostajan streamiin. (Hyvä huudella kun Kouvolassa Tauru).
- Jos saa 3. erässä 5vs3:sta 2 minuuttia ja johtaa kahdella maalilla joukkuetta vastaan, joka oli eilen pelaamassa sarjakärjen kotiluolassa, tulee peli pystyä päättämään. Nyt niin ei käynyt ja tuliaisina on vain yksi piste.
- Jokipojat = Rajala. Tosipeleissä. Karevaarat, Blomqvistit, Rannat ja Kaijomaat kyllä vilistää ympäri kenttää aina silloin tällöin vaarallisenkin näköisesti, mutta allekirjoittanutta pelottaa vain silloin, kun #8 osallistuu.