La 2.12.2023 Otteluseuranta (Liiga)

  • 11 625
  • 268

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiitospaidat
20 min erätauko. Oonko mä taas missannu jonku uuden homman? 18min oli vissiin ennemmin.
 

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
SaiPan pelien aikana alkaa kummasti kotityötkin kiinnostaa. Peli on televisiossa pyörimässä, mutta esimerkiksi äsken kissanhiekkojen vaihto oli houkuttelevampi vaihtoehto, kuin katsoa keltamusta taaperrusta. Ässille ylivoimaa. Eiköhän helähdä jälleen kerran.
Siinäkin hommassa tarvii katsella vähemmän paskaa.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Luulen että Tepsin kavennusmaali hyväksytään.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
20 min erätauko. Oonko mä taas missannu jonku uuden homman? 18min oli vissiin ennemmin.

Tainnu olla jo useamman vuoden näin lauantaisin. Tuliko muutos samalla kun arkipelin 15 min vaihtui 18 min.

Saadaan myytyä kaljaa enemmän.

Tosin Nokia Arenalla ei vielä 2 vuoden aikana ole tajuttu, että myynti olisi tehokkaampaa kun 8 kassasta auki olisi vaikka 6, sen sijaan, että myyjiä on 1-2.
Vielä kun oppisivat, että ennen peliä voit ostaa kaljat valmiiksi 1 ja 2 erätauoille
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Maali. TPS kaventaa, ihon alla olija tekee. Mielestäni se oli Fontaine joka lopulta sen omiin puttasi Leben takaa.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Oli muuten Tepsin ensimmäinen maali tällä kaudella Lukon verkkoon.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukko kaivaa taas kovaa vauhtia verta nenästään. Nyt Reunaselle kampituksesta kaksiminuuttinen.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukko johtaa 3-1 kahden erän jälkeen, mutta kyllä mä sanon että ihme on jos Lukko tuon johtonsa pystyy pitämään. Niin sekaisin toi porukka on.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Saipalla meni muuten satku rikki päästettyjä maaleja tänään Porissa. TM 57, PM 104. Päästettyjen keskiarvo siis peliä kohden hiukan yli neljä.

Tehdyt maalit lukemana ei ole edes ihan järkyttävä, vaikkakin heikko.
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Saipalla meni muuten satku rikki päästettyjä maaleja tänään Porissa. TM 57, PM 104. Päästettyjen keskiarvo siis peliä kohden hiukan yli neljä.

Tehdyt maalit lukemana ei ole edes ihan järkyttävä, vaikkakin heikko.
TM-tilastohan on heikennyt, mitä pidemmälle on kausi edennyt ja valmennus on saanut iskostettua pelitapaa pelaajiin.
 

TAPPI32

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Yllättävän pitkään tuomarit sai pidettyä pelin tasaisena. Eihän tässä ollut Sportilla missään vaiheessa silti mitään saumaa.
 

Tollanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tarttis olla älykiekon lisäksi älyluistimet. Oon melko varma että Kemiläinen olisi se kaveri, joka ottelusta toiseen ottaa vähiten luistelupotkuja. Se on suorastaan taidetta kun mies lähtee omista takakarvaaja niskassa niin eipä vaan näytä viitsivän luistella vaan koittaa ikäänkuin liukua karkuun tai ainakin sinisen yli. Iham sama toiseen suuntaan: en saatana sentään ala luistelemaan, että pääsisin ekana kiekkoon ja purettua nopsasti vaan liu´un ja koitan kurotella kiekkoon niin että saan sen suljettua laitaa vasten jos vaikka tulisi ruuhka.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
0-7.

Joko Marjis saa kenkää?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös