Ei minulla ole mitään ongelmia. Meneekö tunteisiin jos tuollainen Konsta Mäkisen tasoinen pakki pelaa kokoajan. Yonkman on ollut poikkeuksetta KalPa peleissä todella pahasti jäljessä niin miksi tuollaista kaveria peluutetaan.Ilmeisesti vähän samaa ongelmaa kuin sinulla täällä jatkoajassa? Onnea pisteistä.
Eikös se ollut Filip?
Yhtä pahasti jäljessä aina KalPaa vastaan. Selvä noutohan tuo oli. Mikään spontaani tappelu tuo ei ollut.Yonkman on parantanut aika lailla alkukauden koomailusta. Ja paskat tuosta mitään tule Yonkmanille.
Porsen perinteinen taas vaihteeks
Ei se keksi aikalisalle parempaakaan kayttoaTomekki ruvennu haastamaan maaleja.
Tomekki ruvennu haastamaan maaleja.
Ei minulla ole mitään ongelmia. Meneekö tunteisiin jos tuollainen Konsta Mäkisen tasoinen pakki pelaa kokoajan. Yonkman on ollut poikkeuksetta KalPa peleissä todella pahasti jäljessä niin miksi tuollaista kaveria peluutetaan.
Mitä tuota anteeksi pyytelemään. Tuskin kukaan kehtaa vastaankaan väittää.
Mitä sitä pahoittelemaan, tottahan tuo on. Minä negailen lisää ja sanon pelsujen vievän. Saipalta hävis se jatkoaikojen voittamistaika Hifkiä vastaan.Järkyttävää paskaa toi loppu...sori negailut, mut kyl nää kotiotteet on ollu nyt jo neljä peliä surkeita.
Mitin vaan, että mitä on tapahtunut, kun Kuparisaari on ihan hengetön. Ei yhtään sitä tappelua ja rutistusta pisteistä, mitä oli ennen.
Samoin SaiPan pakisto teilleIhan viihdyttävä peli Lappeessa, mutta Pelsun pakisto kyllä koomaillut pari maalia SaiPalle aivan pirun helposti.