No ei se viimeks KalPaa vastaan paljon parempaa ollut, tulee mieleen etenkin se Jyp ylivoima jolloin Tavi pääsi kaksi kertaa läpi.Jotenkin sitä ajatteli ettei JYPin peli oikein huonommaksi voisi mennä, mutta nyt on kyllä kauden paskin erä menossa...
Oiskohan Kärpiltä kauden heikoin peli tähän mennessä :)
Ok, my bad. En ole näitä kauheasti viime vuosina lukenut.On kyllä Tappara jäänyt näissä kakkoseksi tänä vuonna jos Ässiin vertaa.
Meillä on onneksi Baloun, se tasottaa kyllä puntteja vaikka on ollut vähän epävireessä viime aikoina.
Olen myos huomannut balounin laskevan kunnon. Ehka se siita talven mittaan lahtee vielaOn kyllä Tappara jäänyt näissä kakkoseksi tänä vuonna jos Ässiin vertaa.
Meillä on onneksi Baloun, se tasottaa kyllä puntteja vaikka on ollut vähän epävireessä viime aikoina.
Pata-fanit on melkein jo tämän pelin perusteella ansainnut "Liigan Itkijävaimot"-nimityksen :D
Todennäköisen asian toteaminen on eri asian kuin jonkin asian vaatiminen. Totesin vain että siitä melko varmasti tulee se pelikielto, en minä sitä vaatinutLuinko jonku itkevän pelikiellon perään? Ei, se taisi olla vain optinen harha.
Todennäköisen asian toteaminen on eri asian kuin jonkin asian vaatiminen. Totesin vain että siitä melko varmasti tulee se pelikielto, en minä sitä vaatinut
Jeox Twitterissä: "Veri-Penalta taas aivan turha, aina gramman myöhässä #Ässät #liiga https://t.co/K5pB1YGkCi"
Tässä tää Bloodin töötti ja Ruohomaan kuolema. Ainakaan tästä ei kyllä näe, että osuuko päähän.
Katso nyt vaikka uusintana tuo Bloodin jäähy. Kyllä tuollaisesta saa "itkeä ja valittaa", tuossa ei kerta kaikkiaan ole minkäänlaista rikettä.Pata-fanit on melkein jo tämän pelin perusteella ansainnut "Liigan Itkijävaimot"-nimityksen :D
Ben Blood ja vahinko...osa 136
Kukkonen olisi Bloodille aika kevyttä kauraa.