Ferris kirjoitti:Jää kannattaisi ajaa, jos Suomessa käytettäisiin samaa rankkarisysteemiä kuin NHL:ssä. Nykyisen systeemin eli "yhden parin" takia ei jäätä kannata ruveta ajamaan. Tuo rankkarisysteemi pitäisi muuttaa "paras viidestä"-pohjalle joka tapauksessa.
Kyllä minä ymmärsin, mitä Ara ja muut jäänhoidosta tarkoittavat. Jää on sama kaikille, säännöt ovat sama kaikille. Turhaa valittamista Aralta. Omasta puolestani mitään jatkoaikoja tai rankkarikisoja ei runkosarjan pitäisi olla olemassa. Old school tapaan runkosarjan matsit please.bombay kirjoitti:Ei sitä jäätä pidä kokonaan ajaa, vain se keski kaista, eli ei siinä mene kuin sama aika kuin joukkueet miettii vetäjiään.
Kotiotteluissa on hieman hankalampi kannustaa, silläShejbal kirjoitti:Mälkiä muuten kiitteli Saipafaneja kannatuksesta, mutta ihmetteli missä se jengi on kotioitteluissa.
VÄÄRINbombay kirjoitti:Miten on mahdollista, että suomen kannatuskylttyyrin kehdossa lahdessa ei kuulu kuin vieras joukkueen fanien kannatusta?
VÄÄRINbombay kirjoitti:Itse olin huolissaan, että kisapuistossa on hiljaista kuin kirkossa, mutta jos taso on tätä suomen parhailla faneilla niin kisapuistossa menee hyvin!
VÄÄRINbombay kirjoitti:Kyllähän pelicans oli tosi surkea ja SaiPa vei peliä miten tahtoi!
OIKEINbombay kirjoitti:Etenkin SaiPan ensimmäinen maali oli hieno
VÄÄRINbombay kirjoitti:ja liike oli koko pelin ajan parempaa kuin pelicansilla!
VARMASTIbombay kirjoitti:Kyllähän tää nyt maistuu kun pelicans on nyt pari keskinäistä peliä vienyt!
SAMAbombay kirjoitti:Mutta siitä Aravirran kanssa samaa mieltä, että jää pitää ajaa keski kaistalta ennen rangaistuslaukauksia!
Aksu kirjoitti:Loukkaantuneista sen verran, että toinen pääsi eilen myöhään pois. Selkää valitteli ja ilmeisesti vähän joka paikka on turvoksissa, mutta mukanamme hän hyvissä voimissa tuli. Siinä tapauksessa selvittiin säikähdyksellä ja ruhjeilla.
Toinen, nuori poika, leikattiin yöllä ja olin häneen yhteydessä äsken. Oikeasta jalasta meni sääriluut poikki ja hänet siirretään maanantaina Lappeenrantaan sairaalahoitoon.
RV16 kirjoitti:No tätähän tämä on. Osumista ja uppoamista varsinkin siellä suunnassa.
bombay kirjoitti:Kyllähän pelicans oli tosi surkea ja SaiPa vei peliä miten tahtoi!
bombay kirjoitti:Etenkin SaiPan ensimmäinen maali oli hieno ja liike oli koko pelin ajan parempaa kuin pelicansilla!
Battle Ankka kirjoitti:Onko tämä sitten sitä RV16:n toivomaa "fanikulttuuria"?
Battle Ankka kirjoitti:Ja tietty tätä .... kusipäistä päällekarkaajaa.
ElBimbo kirjoitti:Minkä helv.. takia jää pitäisi ajaa ennen rl-kisaa? Jäänkunto on sama molemmille joukkueille. Ottelutapahtuma kestää jo nyt tarpeeksi kauan, miksi sitä pitäisi pitkittää ylimääräisillä jäänhoidoilla? Jos Pelicans olisi voittanut rl-kisan tänään Ara ei olisi asiaan puuttunut. Itkupilli mikä itkupilli.
freely kirjoitti:Itse pelistä, niin nämä pelit kuuluvat sarjaan: pitäisi ehdottomasti hoitaa kotiin. Sen ymmärtää jos Kärpille, Tapparalle tai Jokereille häviää, mutta joku Saipan tasoinen porukka pitäisi hoitaa kotona miten päin tahansa...
rainman kirjoitti:Samaa tasoa yllä mainittujen kanssa kenties? Jos näin niin olisi kiva kuulla hyvät perustelut.
rainman kirjoitti:Pelicans-faneja kavereina jonkun verran ja otteluja pidetty tärkeinä juurikin sen takia, että samoista sijoista tapellaan. Sopii tuota sarjataulukkoakin katsella. Ihan on kokonaista yksi piste Pelicans edellä ja pelannut yhden pelin enemmän.
Tosiveteraani kirjoitti:Äläppä sinä freely lainaile toisten kirjoituksia minun nimiini.
Eilen mukana olleena väittäisin kyllä, että kannustuksen puolesta SaiPa pelasi kotikentällään. Itse en ainakaan kuullut kannatusta pelicansfaneilta milloinkaan muulloin, kuin Pelicansin tehdessä maalin. Asiaan vaikuttanee kuitenkin se, että huusin itse kuin pistetty sika läpi ottelun.freely kirjoitti:Ei ole kyse sarjataulukosta eikä välttämättä pelaajamateriaalistakaan...joka on lähes tulkoon samalla viivalla, riippuen miltä kantilta katsoo ja kuka painottaa mitäkin osa-aluetta.
Kyse on siitä mitä edellisessä viestissäkin oli, eli: hoitaa kotona
Edelleen siis samaa mieltä ja kunnianhimoa, eli kotona täytyisi pystyä hoitamaan Saipan tasoinen porukka...vaikka suunilleen samoilla matskuilla taistellaankin. Sen verran kotikenttäetu täytyy painaa kupissa, että kotona ei saa hävitä. Samaa kunnianhimoa uhoa luulisi löytyvän Lappeenrannan suunnaltakin, eli kotona täytyisi hoitaa Pelsut...vai?
Tosiveteraani kirjoitti:...tuliko se nyt hävityn rankkarikisan jälkeen aran mieleen, kun minun silmiini ei aiemmin ole miehen kommentteja asiasta sattunut.
Tosiveteraani kirjoitti:Kuitenkin: Jään kunto on sama molemmille, seuraavalla kerralla tumpeloija voi olla SaiPalainen ja se on sitten siinä, turha valittaa.
avatar kirjoitti:Kyllähän se jää ois ihan hyvä ajaa. Koska tosiaan se, että se jää on "yhtäläisen paska" molemmille ei ole mikään peruste sanoa, että nykyinen tilanne on ihan ok. Miksi pitäisi katsoa rankkukisaa, mikä voi ratketa siihen, että kiekko jää matkalle paskan jään vuoksi? Ei kai sellainen ratkaisu ketään tyydytä koskaan? Sittenhän voitaisiin perustaa "kuka osaa kuljettaa kiekkoa parhaiten paskalla jäällä"-kisa ja siitä myös yksi lisäpiste. Noin niinkuin karrikoidusti.