La 2.11.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 23 067
  • 352

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Ilmeisesti tullut uusi tuomarilinja Kouvolassa - poikkaria selkään on ihan OK. Näillä mennään.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Noloa tuomarointia Tampereella.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Tappara jäähyilee. Nyt Lukolla kahden miehen ylivoimaa 1.29.

Kyllä se maalia hyt huutaa.

Todella törkeä oli se poikkari jäähy. Ois pitäny antaa 5+20. Noita ob about 30 joka pelissä
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vittu kun Lukon ylivoimakaan ei enää toimi samaan tahtiin kuin alkukaudesta.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Mites nää sitten jäi viheltämättä?

  1. Heljankoa käsille noin 19min kohdilla.
  2. Jasun mailasta kiinnipito.
  3. Morleyn mailan pölliminen.

Vitustako minä tiedän, mutta useampikin makkara täällä alkoi toisen jäähyn jälkeen kovan itkun.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vitustako minä tiedän, mutta useampikin makkara täällä alkoi toisen jäähyn jälkeen kovan itkun.
Makkara on hyvää grillattuna. En tosin tiedä mistä merkistä pidät HK Sininen vai Atrian Punainen vaiko kenties Grillimaisterin eri makkarat vai Wilhelm vai ehkä Kabanossi?
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Makkara on hyvää grillattuna. En tosin tiedä mistä merkistä pidät HK Sininen vai Atrian Punainen vaiko kenties Grillimaisterin eri makkarat vai Wilhelm vai ehkä Kabanossi?

Ja homopoikkarit laidan vieressä on ilmeisesti Tapolassa ihan ok.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Mikkelin nuijat antaa illassa parit salomonit niin voi pelin jälkeen näyttää että annettiin kotijoukkueellekin jäähyjä.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hyi, hyi, mikä jalanlevitys kohti Moilasta, onneksi ei ollut polvi. Ja koska peli oli vihelletty paitsion vuoksi poikki, ei kamppikakkosta?
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Rauhoitu hyvä ihminen, nimittely on aivan turhaa. Tää on vain jääkiekkoa.

Itse kukin voisi rauhoittua ja aloittaa vaikka hyväksymällä ihan päivänselvän jäähyn. Sääntötuntemuksen puutteella en usko tässä tapauksessa olevan vaikutusta. Omalla kohdalla toki himpun hölmöt hassuttelut.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Maccelli on kyllä uskomattoman hyvä.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Itse kukin voisi rauhoittua ja aloittaa vaikka hyväksymällä ihan päivänselvän jäähyn. Sääntötuntemuksen puutteella en usko tässä tapauksessa olevan vaikutusta. Omalla kohdalla toki himpun hölmöt hassuttelut.
Ehkä tähän vaikuttaa selkeästi vieraita suosiva tuomarilinja että kotijoukkueen kannattajia ottaa käkeen erinäiset jäähyt ja viheltämättömät tilantee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös