Vahva tunne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Keulii, keulii.Hyvä, että tuli tuollekin termille käyttöä :D Ei mulla oikeasti SaiPaa vastaan mitään ole. Välillä vain pitää vähän yrittää provota..
Keulii, keulii.Hyvä, että tuli tuollekin termille käyttöä :D Ei mulla oikeasti SaiPaa vastaan mitään ole. Välillä vain pitää vähän yrittää provota..
Sori, en puhu Poria niin en ymmärrä. En kyllä tiiä miten tuosta mun viestistä keulimista saat..Keulii, keulii.
Samaa mietin, mut oisko sit osunut Sport-pelaajan mailaan heti sen vipin jälkeen.Miksei vihelletty pitkää kiekkoa ennen Hietasen vaarallista kiekonmenetystä?
samaa ihmettelin, mutta kun oli niin selvä niin olisko mennyt Sport pelaajan kautta. Ei sitä edes kukaan protestoinut.Mten vidussa toi Ilvesvippi ei ollut pitka?
Kovin yllättävää, että Westikseltä hasardi omassa päässä ja Ilvekselle voittomaalipaikka.
7887 Nordiksella, kova!
Juu ei mitään. Näitä tulee aina sillon tällön. Vaan miten menee siellä?Sori, en puhu Poria niin en ymmärrä. En kyllä tiiä miten tuosta mun viestistä keulimista saat..
Joo, minäkin ihmettelin, että miksi ihmeessä ei tullut pitkää, päivänselvä ja sen seurauksena Ilves sai vielä pahan paineen luotua.Pahin hasardi oli kuitenkin linjurilta.
Jo perinteeksi muodostunut kakkoserä. Ensi erässä sitten se tiikerinsilmä taas löytyy. Ehkä.Oulussa asetelmat täysin kääntyneet?
Eksynyt, tylsä, tyhmäKyl mä sanon että jos Mertaranta on raskasta kuunneltavaa niin miten helvetissä tota Saukkosta pitäisi luonnehtia?
Joo mutta Saukkonen ei sentään vedä puolueellisesti tuota selostusta.Kyl mä sanon että jos Mertaranta on raskasta kuunneltavaa niin miten helvetissä tota Saukkosta pitäisi luonnehtia?