La 2.10.2021 Otteluseuranta (Liiga)

• 34 393
  • 738

BussiKUSKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ennen Tomek Valtosta ja heti sen jälkeen
Vähän kaksijakoinen fiilis, ajattelin ettei Sportilla ole mitään palaa Ilvestä vastaan. No toi Ilves maali taitaa olla noiduttu, sanokoot wicehockey mitä lystää Sport on kyllä tänään hyvä.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukko yrittää ilman maalivahtia tasoitusta.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Vittu mitä sikoja nää tapparalaiset

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Et vissiin ole kuitenkaan asiantuntijan roolissa SaiPan pelissä. Ainakin oletan. En yhtään halua vihjata, että olisit Lasse Kukkonen. Tälläisestä vihjailustahan saisi kuukauden kakun.
Joo no en rupea itsekään vihjailemaan kuka olen. Ehkä olen asiantuntijan roolissa SaiPan peleissä, ehkä en.

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
SaiPan pojat käy kuumana. Mikähän mahtaa vituttaa. Suu käy ja riitaa haastetaan. No, hyvä näin. Erä ollut täydellisesti Kärppien toistaiseksi.

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Kukkonen kuuluu aika tiiviisti yhä Kärppien sisäpiiriin niin mun mielestä ihan ok, että kommentoi Kärppien pelejä. Ei haittaa vaikka joku SaiPan vastaava kommentoi sitten SaiPan kotipeleissä.

Lisäksi jos ottaa korvat käteen ja kuuntelee niin aika neutraalia on Kukkosen kommentointi. Saravon ohella parhaita vakkari asiantuntijoita imo.

trubaduuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Edmonton Oilers, Imatran Ketterä
Tossa westerholmissa ei oo taas mitään järkeä. NHL sopimus purettiin, mutta äijä pelaa silti NHL tasolla.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Kukkosen mukaan SaiPan pitää rikkoa pelin virtausta... Miksi vitussa? Tähän asti SaiPa hallinnut joka pelissä enemmän kiekkoa? Eiköhän SaiPa halua tänäänkin pysyä kiekossa?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy