Pari sanaa pelistä..
Ässien maalivahdit ei tänään olisi saaneet rantapalloakaan kiinni..(tai sitten IFK:n kavereilla oli unelmapäivä vetojen kanssa)
Maalipaikkoja ei kyllä tohon määrään tullut kovin suurta määrää, about kaikista sisään kuvannee peliä.
Tuomareista sen verran, että jampat häpäisivät kyllä pelin nimeltä jääkiekko, harvoin näkee noin paskaa viheltämistä. Viimeinen erä oli sellaista housut märkänä pätemistä että oksat pois. Jos linjurit olisivat pelin hengestä edes vähän perillä isoimmat höyryt olisi päästelty Kanki - Yeti tilanteessa, nyt sekin jäi torsoksi. Varotoimena merkattu Kudroc ulos tyhjästä oli jo kaiken huippu.
Oli kyllä erikoinen matsi ja toivottavasti Ässäpelaajat osaavat ottaa tämän huumorilla, sillee sopivasti. Kaikki meni tänään vituiksi ja lukemat täysin käsittämättömät kenttätapahtumiin nähden. Onnittelut IFK:lle ja varmasti paikalla olijat saivat viihdettä vaikka itse peli lässähti jo jossain 22min kohdalla. Itse olen Ässien ilmeeseen tyytyväinen miten hävittiin, muniin ei puhalleltu vaan haettiin taklauksia eikä käännetty poskea vaikka taululla lukemat kertoi täydestä pers' raiskauksesta. Hyvä yötä!
Määtälle vielä pari lampaanpersettä lopun perseilystä. Ymmärrettävää, että turhautumista tuossa tilanteessa, mutta sitten tapellaan eikä ämmäillä. Käsilaukkuja noille. Voi pahastikin käydä.
Urhon suht väsähtänyt selostaja huusi ensin kyynerpäätaklausta, sitten selkäänajoa ja ties mitä.. Mielestäni ei ollut mitenkään törkeä ja Liivik(?) kääntyi laidalla selkä Määttään päin aika viime hetkellä. Eiköhän Tero olisi tapellut jos linjurit olisivat antaneet mahdollisuuden. Aika hyvin Ässäpoikien pää kesti tuota eikä mitään törkeyksiä nähty, esim huitomista. Kovia niittejä haettiin loppuun saakka mikä on mielestäni oikein.