La 19.9.2015 TPS - KooKoo

  • 14 780
  • 82

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Omasta mielestäni toimittaja Jussi Leppäsyrjän artikkeli oli päivänselvä provo ja tuollaisiin nyt joskus vaan joku sattuu reagoimaan...
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Omasta mielestäni toimittaja Jussi Leppäsyrjän artikkeli oli päivänselvä provo ja tuollaisiin nyt joskus vaan joku sattuu reagoimaan...

No tottakai, mutta onhan näitä puolueellisia kirjoituksia paikallislehdissä nyt tuon tuosta. Savon Sanomat tulee mieleen ainakin viime vuosilta ja juuri turkkarissakin on ollut aika värilasipainoitteista viestintää välillä. Tuon mainitun ollessa ensimmäinen kyseisen kirjoittajan kontribuutio tähän ketjuun niin ainakin itse odotin siltä vähän enemmän.

Jaa, olihan siellä yksi onelineri aloitusvoitoistakin, pointtini silti muuttumaton.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Provo?Noup!Toi artikkeli oli vaan niin ykspuolinen mun silmään...

En ota kantaa provoilukysymykseen, mutta tähän haluaisin vähän jotain tarkennusta. Mitä tässä tapauksessa tarkoitetaan termillä ykspuolinen? Mikäli ykspuolisella tarkoitetaan puolueellista näkemystä ja oman joukkueen asioihin paneutuvaa ja samalla vierasjoukkueen asiat sivuuttavaakin kirjoitusta, niin eikös niitä ole paikallislehdet täynnä? Kovin ihmeellisenä pidän tilannetta, jossa vierasjoukkueen kannattaja pahoittaisi mielensä Turun paikallislehden jutusta, jossa asioita käydään läpi TPS:n näkökulmasta, kun tässä yhteydessä niitä tulee tarkastellakin pienoisilla vahvuuksilla varustetut mustavalkolasit silmillä.

Varmasti kuvailemaani mielenpahoitusta ei ole tapahtunut, vaan vedin vain sellaisen johtopäätöksen puutteellisella sisälukutaidollani.

---

Itse pelistä taitaa kaikki sanomisen arvoinen olla jo sanottu. Ite kuuntelin matsia radiosta ja ainakin selostuksen perusteella TPS oli tuskainen ja pehmeä. Se ei kuitenkaan ole vierasjoukkueen synti, jos kotijoukkuetta ei kiinnosta tehdä tulosta eikä tarkoitukseni olekaan ottaa KooKoolta mitään pois. Se luotti oman pelisysteeminsä vahvuuksiin, jaksoi tehdä täyden päivätyön kahden vieraspisteen eteen ja todellakin ansaitsi ne.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eli "Jätkät tänään on ihan pakko voittaa tai muuten... Tai muuten pitää reenata maalintekoo ja mennä itseensä."

Call it what you want it. En ihan täysin ymmärtänyt kysymyksenasettelua ylipäätään. Mitä osa-alueita itse näit että tulisi parantaa?

Aika väsynyttä keskustelua jo tässä ketjussa. Pitkään elossa näköjään.
 
Suosikkijoukkue
HC TPS
Call it what you want it. En ihan täysin ymmärtänyt kysymyksenasettelua ylipäätään. Mitä osa-alueita itse näit että tulisi parantaa?

Aika väsynyttä keskustelua jo tässä ketjussa. Pitkään elossa näköjään.
Juu, tätä klassikkoa on hyvä pitää pystyssä :)

No ei, minua vaan täällä häiritsee tuon "pakkovoiton" huutelu turhissa yhteyksissä ja tässä nyt kauden neljännessä pelissä, kun itse koen sen konkreettisena pakkovoittona tilanteita, jotka ovat ns. viimeisiä oljenkorsia vaikkapa jatkopelien kannalta tai muuten. Eihän tämä niin vakavaa ole, kunhan on kiva ajankuluksi kettuilla. Eiköhän tämä peli ole nyt hyvä nollata tämän päivän CHL-pelin viimeisen erän nousun tunnelmissa.
 
Suosikkijoukkue
KK
En ota kantaa provoilukysymykseen, mutta tähän haluaisin vähän jotain tarkennusta. Mitä tässä tapauksessa tarkoitetaan termillä ykspuolinen? Mikäli ykspuolisella tarkoitetaan puolueellista näkemystä ja oman joukkueen asioihin paneutuvaa ja samalla vierasjoukkueen asiat sivuuttavaakin kirjoitusta, niin eikös niitä ole paikallislehdet täynnä? Kovin ihmeellisenä pidän tilannetta, jossa vierasjoukkueen kannattaja pahoittaisi mielensä Turun paikallislehden jutusta, jossa asioita käydään läpi TPS:n näkökulmasta, kun tässä yhteydessä niitä tulee tarkastellakin pienoisilla vahvuuksilla varustetut mustavalkolasit silmillä.
Mielestäni olis se lehti sitten paikallinen tai valtakunnallinen niin asiat tulisi kirjoittaa subjektiivisesti kuten ne on eikä yrittää leipoa jutusta jotain "paskempi voitti"-stooria. Uutislehdet kun tulisi uutisia eikä jotain mukahassutteluja. TPS:n omaan lehteen tai internetsivulle voi toki kirjoittaa mitä vain, mutta ei sielläkään kannata alkaa vääntämään mitää marttyyritarinaa. Asia kun nyt vain oli niin, että KooKoo puolusti todella kurinalaisesti ja sai pelissä muutaman avopaikan ja pari sinnepäin-vetoa. TPS taas ei saanut juurikaan kunnon paikkoja ja vedot menivät lähinnä Cloutierin napaan tai pontooneihin. Cloutier peitti kyllä hyvin maalinsa ja sai napattua muutaman gamesaverin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös