La 19.9.2015 Pelicans - JYP

  • 5 412
  • 29

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
En ole nähnyt peliä, mutta mitä Yonkman oli tehnyt että tämä mahdollinen uhittelu oli perusteltu ja oikein tehty. Miksi Yonkman piti haastaa johonkin? Kohdellut jotain kaltoin? Sikaillut? vai mitä?
Mitä lajia sä oikein seuraat? Mun jääkiekkoon kuuluu se, että vastustajan pelaajia yritetään keinolla tai toisella horjuttaa. Sitä Vartiainen yritti, huonolla menestyksellä vain. Ei siinä jäädä oottelemaan että joku tekee jotain, aloitteita saa tehä ilmankin.
 

snake70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Mitä lajia sä oikein seuraat? Mun jääkiekkoon kuuluu se, että vastustajan pelaajia yritetään keinolla tai toisella horjuttaa. Sitä Vartiainen yritti, huonolla menestyksellä vain. Ei siinä jäädä oottelemaan että joku tekee jotain, aloitteita saa tehä ilmankin.
Junnuissa mä uskon että joku uhittellu voi toimia mutta tällä tasolla kuulostaa aika turhalta, tollainen, jos tarkoitus ottaa kaveri pois pelistä niin tuskin se puhumalla onnistuu, tekisi sitten sen. eiköhän se siitä tanssi kaverin olisi saanut jos olisi konkreettisesti tehnyt jotain.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Junnuissa mä uskon että joku uhittellu voi toimia mutta tällä tasolla kuulostaa aika turhalta, tollainen, jos tarkoitus ottaa kaveri pois pelistä niin tuskin se puhumalla onnistuu, tekisi sitten sen. eiköhän se siitä tanssi kaverin olisi saanut jos olisi konkreettisesti tehnyt jotain.

Tuskinpa, uskon että Yonkman ymmärtää oman pelillisen arvonsa joukkueelle eikä ota tyhmää ulosajoa tappelemalla jonkun vastustajan marginaalipelaajan kanssa.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Niin, miksipä tuossa Yonkmanin olisi kannattanut lähteä hippasille, peli oli ollut siisti jne. Joillekin saattaa tulla yllätyksenä että miehellä on iso rooli tämän kauden JYP-puolustuksessa muutenkin kuin nyrkkien muodossa, sen verran kapea tuo pakisto on. Nyt oli tuloksena yli-innokkaalle Vartiaiselle kymppi ja Nolan sai naureskella partaansa - ei sillä etteikö myös kunnon spontaani tappelu olisi viihdyttävää nähdä jossain vaiheessa kautta.

Kokonaisuutena varsin tyly vieraspeli JYP:ltä, vielä kun tuo ylivoima saataisiin kuntoon. Vehviläiseltä todella viileä esitys.
 

Schröder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Augsburger Panther, Torpedo Nizhny Novgorod, JYP
Juurikin näin miten yllä kerrotaan, lisäksi Yonkmanilla ei ole nyrkkien osalta mitään todisteltavaa Vartiaista kohtaan, hieman eri sarjassa miehet painivat. Kyllä varmaan Nolani hanskat tiputtaa jos tilaisuus on siihen sopiva, tuo ei sellainen todellakaan ollut. Pelissä ei ole ollut sikailua ja peli alkuvaiheessa, olisi ollut puhdasta idiotismia Yonkmanin tiputtaa tuossa vaiheessa hanskat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös