La 19.4.2014 Otteluseurantaketju Liiga, 3. finaali

  • 70 271
  • 327
Tila
Viestiketju on suljettu.

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves

bulftrik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins, MM, LHC
Ihmeellinen tuomarilinja. Katkoiko Green justiinsa Kärppä-pelaajan mailan ilman jäähyä?

Omaan silmään näytti päinvastaiselta, eli Kärppä-pelaaja veti viikatteein Tappara-pelaajan mailaan mutta vain oma maila meni päreiksi. Tosin tuo ei kuulosta kovin loogiselta että oma maila hajoaa kun sillä lyö toisen mailaan..
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Ihan hyvä torjunta tissi-jussilta!
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Kärppien pitäisi alkaa enemmän harrastamaan tuota roikkumista ja kiekottoman estämistä. Olisi enemmän mahkuja voittaa.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Hah, ei tsiisus tuo Tapparan yv on paskaa. Jo toinen tänään ilman maalia!

Ihmeellinen tuomarilinja. Katkoiko Green justiinsa Kärppä-pelaajan mailan ilman jäähyä?

Totuuden nimissä Kemppainen itse oli tilanteessa varmaan pahin huitoja.
 

teippi-77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ducks
Kärppien puolustus auennut muutaman kerran luvattoman helposti. Pitäs vaan viimeistelyssä olla pykälä lisää Tapparalla niin ei olis hätää.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Totuuden nimissä Kemppainen itse oli tilanteessa varmaan pahin huitoja.

Ok. Meni lievästi ohi toi tilanne. Huomasin vaan kun Kärppä-pelaajalla maila katki ja selostaja mainitsi Greenin katkaisseen sen.

Tappara pelaa kyllä ihan vitun järkyttävää jääkiekkoa ja se hyötyy todella paljon tästä tuomarilinjasta.
 

teippi-77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ducks
Omaan silmään näytti päinvastaiselta, eli Kärppä-pelaaja veti viikatteein Tappara-pelaajan mailaan mutta vain oma maila meni päreiksi. Tosin tuo ei kuulosta kovin loogiselta että oma maila hajoaa kun sillä lyö toisen mailaan..

Noi komposiittimailat jos ovat saaneet kipeetä yhdestä iskusta (kiekosta tai kaverin mailasta) johonkin varteen niin seuraavasta about samaan kohtaan osuvasta kopauksesta ne pärähtää melko helposti päreiksi. Eli sinänsä ihan mahdollinen skenaario, että itse huitoo ja silti vain oma maila menee hajalle.

Tuota tilannetta tosin en nähnyt enkä osaa sanoa kuka huitoi ketä.
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Ei hitto toi Harjulan kysymysarsenaali taas..
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Ihan hyvä erä. Metsola pelannut hyvin tänään. Tappara puolustanut mun mielestä fiksusti. Tuomarilinja ollut ehkä hieman salliva, mutta ei tuolla mitään suurta roikkumista ole ollut.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Tapparan roikkumista kritisoidaan täällä, mutta eihän ne maaleja tee roikkumalla? Harvinaista katseltavaa Kärppien pelissä, kun vastustaja pääsee läpi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös