@SJK10 tainnut erehtyä hieman ketjusta :D
En mä usko että kukaan tosissaan ottaa nokkiinsa viesteistä missä on jotain sisältöä palstalle.Ps. Anteeksi jos jollain meni tunteisiin minun tuurimaali kirjoitukset seurannassa. Pointti oli osoittaa että vaikka kiekko välillä pomppii suuntaan tai toiseen niin jos teet noin monta maalia niin on siinä muustakin kyse kuin tuurista. Ja varsinkin näin poffeissa haluan pientä (huom: pientä) provoo suuntaan tai toiseen, sellane perus jäyhä suomalainen analyyttinen harmaa keskustelu ei vois vähempää kiinnostaa. Mutta anteeksi.
Tätä pitää kompata, unohdin kirjoittaa aiheesta. Kyllähän kapteenin pitää esimerkkiä joukkueelle näyttää, mutta esimerkin pitäisi olla sellaista, jota toivotaan muultakin joukkueelta. Turhaa pikkusikaa, josta aiheesta jäähykin (useampikin olisi voinut tulla) - "oikeanlainen" kovuus on enemmän kuin jees, mutta ketjukaverit hoitavat sen oikein mallikkaasti. Josko vaikka maalia yrittäisi, Lahtikin saa sisään niin miksei lähtökohtaisesti enemmän maalintekijäkin.Pihlman oli huono kapteeni tänään.
Tänään ei tosiaan ollut Niemisen päivä, kiekko tuntui polttelevan jatkuvasti, olisko ollut kotipelipainetta? Muuten tasaista vääntöä, tosin Lahden kenttä on saanut McIntaren kentän pelin aivan sekaisin. Tarkki oli voittavan veskarin oloinen, ja muutenkin JYPin maalineteen oli vaikea päästä.Kovasti olen Niemistä puolustellut koko kauden, mutta ei tolla maalivahtipelillä vaan päästä jatkoon. Ei se nyt varsinaisesti huonosti pelannut, mutta ei noi ole voittavan maalivahdin otteita ole olleet näissä kahdessa pelissä. Siinä varmaan suurin ero ollut näissä kahdessa pelissä.
Glenn pelasi SaiPassa toissa kaudella huippurunkosarjan tehden n. 30 pistettä. Pudotuspelit pelasi kiikaritehoilla ja välierissä Kärppiä vastaan oli paska ja pelasi kananmunat kainaloissa... Kauden jälkeen sanoi jossain haastattelussa, että Kärpät sarjassa ei halunnut satuttaa tulevia joukkuekavereitaan... Näin ainakin jutun tehnyt toimittaja vakuutti. Tämä tietenkin sai SaiPa-fanit vihaisiksi, kun osa pelaajista antaa kaikkensa joukkueelleen Play-Offeissa ja pelaa mm. loukkaantuneena tai puudutettuna. Jäi siis paska maku kaiken jälkeen ja siksi hänelle vihelletään.Loppuun vielä kysymys - miksi kaikki katsojat buuasi aina Ryan Glennille? Juu tiedän että on pelannut SaiPassa, mutta niin on myös ainakin Kolehmainen, Tavi, Löfman eikä heille kukaan viheltänyt. Enkä nyt ainakaan muista nopeasti, että Glenn olisi ketään SaiPan pelaajaa esim. telonut nyt tai aiemmilla kausilla...
Tällä hetkellä näyttää siltä, että valmentajien taisto on menossa vahvasti Virtaselle mikä sekin minulle ja ehkä jopa joillekin jyväskyläläisille on yllätys :)
Saipa vei ekan erän, toinen tasan ja kolmas ehkä hivenen JYPille. Nämä JYPin kevät pelaajat eivät petä ja SaiPan terävä kärki pimennetty kahdessa ottelussa.
Ps. Anteeksi jos jollain meni tunteisiin minun tuurimaali kirjoitukset seurannassa. Pointti oli osoittaa että vaikka kiekko välillä pomppii suuntaan tai toiseen niin jos teet noin monta maalia niin on siinä muustakin kyse kuin tuurista. Ja varsinkin näin poffeissa haluan pientä (huom: pientä) provoo suuntaan tai toiseen, sellane perus jäyhä suomalainen analyyttinen harmaa keskustelu ei vois vähempää kiinnostaa. Mutta anteeksi.
Ps2. Ja se eka SaiPan maali joka hylättiin oli väärin, mutta ymmärrän että näitä sattuu.