La 19.3.2016 Otteluseuranta (Liiga)

  • 96 964
  • 1 043
Suosikkijoukkue
HIFK
Pussiuiveloiden yv. Åsten hakee koko ajan Leimua.

Siinä se oli sekin tykki. Ei muuten ammu maaliakaan ainakaan tässä sarjassa.
 

Haamu

Jäsen
Pelicans - HIFK

Miten tuo Pelicans on noin vaisu? Näyttää joltain Mestis-porukalta. Varsinkaan hyökkäyspäässä ei mitään saumaa HIFK:ä vastaan. Pelicans:n fyysisyys, missä pelaa. Pyssycans.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No jos vittu linja on koko pelin sellainen, että saa huitoa niin ei vain voi viheltää tuollaista.
Edelleen, minä en ole tänään noin lujaa ja selkeää kahdenkäden pesäpalloiskua käsille nähnyt. Voi olla, että on mennyt kymmeniä ohitse?

Lukon laukaukset ovat kyllä olleet tänään jäätävää luokkaa. Onneksi tuolla prosentilla ei joka matsissa mene
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Näkisin että Atte Pentikäinen on se käänteentekevä pelaaja tässä homassa. Eilen ei pelannut sekuntiakaan, niin tuli tappio. Tänään ollut puolustuksen pelaavassa kuusikossa, niin Kärpät on lyönyt TPS:n polvilleen. Selkeä johtaja.
Tässä vitutuksen keskellä nämä otteluseurannan helmet kyllä piristävät :D Hehe.

Kiitos tästä :)
 

Darumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Toivottavasti Lukko käsittelee tämän murskavoiton oikein. Yhtään ei saa antaa Tampereen pelissä tulla mitään hyvänolon tunnetta.
Mutta eletään hetkessä ja nautitaan siitä :)
 

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
SaiPalta meni usko ja Tirkkonenkaan ei tee mitään. Jollei Markkanen palaa seuraavaan matsiin, niin Jyp vie sarjan tylysti 4-0 tai 4-1. Ja pahasti on ykkösketju pettänyt.
 

Latzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Minä haluan kaikki kaksinkäsin käsiin hakkaamiset pois. Tuo yksi on hyvä alku. Ilmeisesti siellä valot sammutettu ja teidän mielestä tuollaiset kuuluvat jääkiekkoon?

Minä haluan että linja pitää alusta loppuun samana. Se, että poimitaan yksi pois sadasta, ei auta mitään. Samaa mieltä siitä, että kaikki nuo pitäisi ottaa pois, mutta ei näin että otetaan silloin tällöin kun TomTomia huvittaa
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
SaiPan terä on kyl vakuuttava! Heh he. .. Sisäkumi tais oppii et kiekonkaa on parempi pysyy pystyssä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös