Yksi kyseenalainen ripulivoittomaali JYPille tilattu.
No, vastasit jo käytännössä itse itsellesi. Ylivoimalla erittäin hyödyllinen ja vaarallinen täsmäase, mutta puolustaminen on Petun kohdalla jatkuvaa eloonjäämistaistelua ja liikkeessä häviää lähestulkoon jokaiselle liigapelaajalle.Mitä mieltä tepsiläiset on olleet Nummelinin otteista tällä kaudella? Itse olen muutaman pelin nähnyt, ja eipä tuolla ole ollut viidellä viittä vastaan pelissä oikein mitään annettavaa. Ylivoimalla ihan hyvä edelleenkin, mutta tänään ollut huono kyllä sielläkin. Pisteitä kuitenkin tullut ihan ok.
Pitää tehdä maaleja. Lähdetään kolmanteen erään voittamaan peliä, mutta tuomarit saisivat olla paremmin kartalla. Aivan totaalivittuuntuneen näköinen.Mitäs pikkaraisella oli sanottavaa?
Mitä mieltä tepsiläiset on olleet Nummelinin otteista tällä kaudella? Itse olen muutaman pelin nähnyt, ja eipä tuolla ole ollut viidellä viittä vastaan pelissä oikein mitään annettavaa. Ylivoimalla ihan hyvä edelleenkin, mutta tänään ollut huono kyllä sielläkin. Pisteitä kuitenkin tullut ihan ok.
Selostamosta todettiin että Kukkonen on pyhä pelaaja, varmaankin.
Joo näinpä. Ja näytti just tuota läpisyöttöä Perrinille äsken, niin onhan tuo pelisilmä edelleen ihan maaginen.No, vastasit jo käytännössä itse itsellesi. Ylivoimalla erittäin hyödyllinen ja vaarallinen täsmäase, mutta puolustaminen on Petun kohdalla jatkuvaa eloonjäämistaistelua ja liikkeessä häviää lähestulkoon jokaiselle liigapelaajalle.
Haastattelija kysäisi, että missä TPS on tällä hetkellä jäljessä niin vastauksena oli "Maalinteossa". Pleijareita on myös kiva pelata ja kysymykseen "mitä pitäisi parantaa?" vastasi, että no sitä maalintekoa. Otti myös vähän kantaa tuomareihin ja totesi, että olisi mukavampi pelata kun tuomaritkin olisivat mukana pelissä.Mitäs pikkaraisella oli sanottavaa?
Kyllä täytyy nostaa lakkia JYPille. On ollut tässä pelissä niin paljon jälessä ja silti tuolla keskinkertaisella pelaajamateriaalilla pystytään kamppailemaan voitosta.