Don Sputnik
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, Liverpool
Näin taisi käydä, väärä mies jäähylle.Vastaan ottanut puolustaja tökkäsi luistimeen
Näin taisi käydä, väärä mies jäähylle.Vastaan ottanut puolustaja tökkäsi luistimeen
Mitä vittua
Tai sit itellä oli vaan liian kovat odotukset viime kauden otteiden jälkeen. Ei oo kehittyny siihen tahtiin mihin uskoin.
En tiedä, mitä tekemistä perussuomalaisilla on sinun suihkufantasioidesi kanssa, enkä rehellisesti sanottuna haluakaan tietää. Mutta edelleen kannustan hakemaan apua ahdistukseesi.En MINÄ ole se, joka kirjoittaa persuketjuun puolustuspuheita joka päivä.
Onko Halla-aho muuten Ilveksen miehiä, vai mistä johtuu?
Ylpeästi palveluksessanneOn hieno kiekkopäivä ollut, vaikka Ilves hävis ja Ässät hävis, mukavaa silti kaikki. Mutta jos nyt Tappara häviää, niin kaikki hauska menee. Tosin se nyt ei yllättäis, että juur se jengi pilaa kaiken hauskan.
Sori vaan Tapparafanit.
Voiko läpsyttimiä hakata siten, että tuomaristo tulkitsee sen vaatimukseksi vierasjoukkueen jäähylle?huutojäähy
Selkeä huutojäähy oliJaahas, taas löydettiin saipalle jäähy. Olin itse hakemassa lisää juomaa, joten ohi meni, että oliko selkeä tapaus, vai huutojäähy...
Älä huoli, puoli Tamperetta on syyttänyt Tapparaa impotenssista, ikineitsyydestä, kroonisesta työttömyydestä ja rumasta vaimosta jo kohta puoli vuosisataa, tää on ihan tuttu juttu.Mutta jos nyt Tappara häviää, niin kaikki hauska menee. Tosin se nyt ei yllättäis, että juur se jengi pilaa kaiken hauskan.
Sori vaan Tapparafanit.
Sanotaan että linjan mukainenJaahas, taas löydettiin saipalle jäähy. Olin itse hakemassa lisää juomaa, joten ohi meni, että oliko selkeä tapaus, vai huutojäähy...
Onhan toi taitava, Tapparanippu. Mutta miksi pitää joku neukkumaali aina koittaa? Vois joskus suoraan maalia kohti?
Ainakin J. Heikkinen voisi näin tulkita...tai herra Kova...Voiko läpsyttimiä hakata siten, että tuomaristo tulkitsee sen vaatimukseksi vierasjoukkueen jäähylle?