Miksi? Koska sua ahdistaa? Sun sitä nukkumista kannattais harkita.No painu sitten helvettiin täältä palstalta. Mene vaikka nukkumaan.
Miksi? Koska sua ahdistaa? Sun sitä nukkumista kannattais harkita.No painu sitten helvettiin täältä palstalta. Mene vaikka nukkumaan.
Molemmissa tilanteissa tänään on pelattu kiekkoa ja sattunut epäonnisia tapahtumia. Sitten siellä on hakattu päätä jäähän sekä kaikenlaista roikkumista missä ei ole todellakaan pelattu kiekkoa mutta sellaiset menee ihan hyvin läpi. Ei se pelin henki voi ihan tämä olla. Petmankin sai paitsi poikkaria, myös mailan luistimiin tuossa tilanteessa mitkä siihen törmäykseen johtivat.2 poikkaria pään seudulle kahteen päivään ja aivan ylimitoitetulle vauhdilla veskaa päin. SaiPa saa syyttää itseään.
Hyvä että on tunnetta. Ylilyönnit vois jättää tekemät. Seisomakatsomosta joku idiootti heitti jtn kentälle.Aika kuuma peli menossa.
Teillä on jo kaksi erävoittoa tänään, niin kolmannen voi antaa Sportille. Mieluusti vähintään 3 maalin erolla.Onpa outoa, kun toinen erä voitettiin. Yleensä karmeaa sekoilua on erä toinen. Mulle kelpaa tämäkin, ei siinä.
1. Teidän idiootti iskee poikkarilla Lassilaa niskaan, Lassilan ollessa normaalissa peliasennossa. Lassila keräilee muutaman sekunnin jäässä, nousee ylös ja luistelee vaihtoon.Tuokaa nyt JYP paarit jäälle, sen tason makoiluja ja ihmeparantumisia näiltä Lassiloilta ja Veineiltä. Ei olis JYP aiemmin näin tehnyt, ruotsalaisia vaikutteita?
Ei ole mitään salaliittoa tietenkään vaan paskaa toimintaa. Älä leiki tyhmää. Tai no, tiedä leikkimisestä sitten.Pakko sitten olla salaliitto.
Ei tahallisuudella ole mitään väliä. Teolla on. Saihan tuosta Jyppikin jäähyn.Molemmissa tilanteissa tänään on pelattu kiekkoa ja sattunut epäonnisia tapahtumia. Sitten siellä on hakattu päätä jäähän sekä kaikenlaista roikkumista missä ei ole todellakaan pelattu kiekkoa mutta sellaiset menee ihan hyvin läpi. Ei se pelin henki voi ihan tämä olla. Petmankin sai paitsi poikkaria, myös mailan luistimiin tuossa tilanteessa mitkä siihen törmäykseen johtivat.
Joo, tuo tulikuuma Talaja pitäis merkata paremmin.Teillä on jo kaksi erävoittoa tänään, niin kolmannen voi antaa Sportille. Mieluusti vähintään 3 maalin erolla.
Eiköhän sieltä kolmannessakin erässä jotain "jännää" löydetä eikä se aina tarvitse mitään syytäkään, kuten ollaan huomattu viime aikoina.Tekisköhän tuomarit hattutempun...? Jos jostain vielä kaivaisi SaiPalle yhden ulosajon...syynä voisi olla vaikka vääränkokoiset munarit...
Ja toimii, imuri päällä Vaasalaisten päässäÄssät tap tap, ässät tap tap... voi luoja mä sanon... Ainut mikä Porissa ei kehity, on fanikatsomo. Koittakaa nyt järjestäytyä ja kehittää joku toinenkin vaihtoehto tolle.
Ja tsekkivahdille huudellaan seulaa :D
Sillä on kyllä merkitystä sattuuko kiekon peluussa huonosti vai vedätkö oikeasti tahallaan. Pään hakkaamisesta jäähän 2 minuuttia on juuri niin vitsi kuin voi olla. Mutta dumari oli päättänyt että SaiPalle täytyy antaa alivoima siitä ja sillä mentiin.Ei tahallisuudella ole mitään väliä. Teolla on. Saihan tuosta Jyppikin jäähyn.
Ei perkeles. Me tarvitaan pisteitä. Sport voi sitten kyykyttää muita. Ja kunnolla.Teillä on jo kaksi erävoittoa tänään, niin kolmannen voi antaa Sportille. Mieluusti vähintään 3 maalin erolla.
Heh, kerranki täällä ollaan järjestäydytty, niin totta kai joku vaasalainen tulee tätä laukomaan. Itse olen todella pettynyt vaasalaisiin. Taidetaan keskittyä larppaamiseen enempi.Ässät tap tap, ässät tap tap... voi luoja mä sanon... Ainut mikä Porissa ei kehity, on fanikatsomo. Koittakaa nyt järjestäytyä ja kehittää joku toinenkin vaihtoehto tolle.
Hei hei, yksinkertainen on kaunista. Se on niin hyvä toi tyyli.Ässät tap tap, ässät tap tap... voi luoja mä sanon... Ainut mikä Porissa ei kehity, on fanikatsomo. Koittakaa nyt järjestäytyä ja kehittää joku toinenkin vaihtoehto tolle.
Älä nyt ite leiki/ole tyhmä. Tuomareilla ei ole mitään antipatioita tiettyä joukkuetta kohtaan. Ei ole etukäteen päätetty että "tänään on Saipan aika kärsiä"Sillä on kyllä merkitystä sattuuko kiekon peluussa huonosti vai vedätkö oikeasti tahallaan. Pään hakkaamisesta jäähän 2 minuuttia on juuri niin vitsi kuin voi olla. Mutta dumari oli päättänyt että SaiPalle täytyy antaa alivoima siitä ja sillä mentiin.
Oli päättänyt tuossa tilanteessa, ei että tänään.Älä nyt ite leiki/ole tyhmä. Tuomareilla ei ole mitään antipatioita tiettyä joukkuetta kohtaan. Ei ole etukäteen päätetty että "tänään on Saipan aika kärsiä"
Uskomaton kommentti. Ei voi muuta sanoo ku hattuu nostaa.Oli päättänyt tuossa tilanteessa, ei että tänään. Et sä tosiaan ihan fiksuimpia kirjoittele.
No kuka sitä päätä alkoikaan aukoa?Uskomaton kommentti. Ei voi muuta sanoo ku hattuu nostaa.