No ei ole ainakaan Ässille sen kummempaa hyötyä ollut. Onhan se nyt päivänselvä asia, että Jacina on ollut parempi hankinta Lukolle kuin nämä Ässien vahvistukset. Ässien ulkkarien kokonaisesitys on reilusti negatiivinen, kun taas Jacinalla se on +/- 0 tai jopa hiukan positiivinen, onhan mies kova pukukoppipelaaja. Itse asiassa yksi suurimmista syistä Ässien jumbopaikalle on kehnot ulkomaalaisvahvistukset, ei siitä huonommaksi voi mitenkään pistää.
Loistavaa. Vai ettei esimerkiksi Nickerson olisi kova pukukoppipelaaja? En minä teidän Jacinastanne tiedä, toivon mukaan joukkuehenkeä löytyy ainakin enemmän kuin kaikkien joukkuepelaajien isältä & äidiltä, legendaariselta #74:ltä. Noin muuten kommenttiisi ei voi todeta muuta kuin sen, että olemme varmaan katsoneet tällä kaudella ihan eri sarjaa SM-liigana. Tokihan Ässillä kausi on mennyt alle kaiken arvostelun, mutta suurimmat syyt siihen löytyvät kyllä ihan jostain muista kuin ulkomaalaispelaajista, jos Lammers ja Hisey jätetään pois laskuista. Noita herroja passaa minun puolestani "vähän" haukkuakin.
Kyllähän se hyvä on, että omien puolta pidetään, mutta rajansa kaikella. Tähän lasken myös ässäfanien kuittailut Morrisonin ihonväristä; tuskinpa se nyt ainakaan lähtökohtaisesti miestä pahentaa? Kysykää vaikka Anson Carterilta tai "Big" Georges Laraquelta.
Mutjoo, edelleen. 5-3, 5-4 tai 4-3. Voitto on suotavaa, jos ei jopa pakollista. Onhan teeveepeli ja kaikkea.