La 18.9.2010 Ässät - TPS

  • 22 765
  • 105

Pianisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Varmaan joo, mutta itse odotin Kivenmäelle hieman erilaista vastaanottoa. Jos olisin ässäfani, niin taputtaisin seisaaltaan Kivenmäen kirmatessa ensimmäistä kertaa vastustajan paidassa Isomäen jäälle. On se mies tehnyt sen verran paljon ja hienoja asioita Ässien hyväksi vuosien saatossa.

Vastustajalle ei taputeta. Mave on saanut kiitoksekseen liikaa palkkaa Ässiltä eikä hänelle olla missään kiitollisuudenvelassa kolmen surkean kauden jälkeen.

EDIT: Pisteistä puheenollen on vain luonnollista että Ässiä noin rajusti dominoinut taitava pelaaja tekee 50 pinnaa kaudessa mutta Mave aiheutti omalla esimerkillään paljon eripuraa joukkueessa. Maven pisteet siirtyvät nyt laajemmalle rintamalle ja surffimiinukset vähenevät. Fiiliskin parantui. Sitä on taidettu nähdä nyt kahdessa ekassa matsissa. Pelaaminen on kivaa.

Kiitos kuitenkin hopeamitalista 06.
 
Viimeksi muokattu:
EDIT: Pisteistä puheenollen on vain luonnollista että Ässiä noin rajusti dominoinut taitava pelaaja tekee 50 pinnaa kaudessa mutta Mave aiheutti omalla esimerkillään paljon eripuraa joukkueessa. Maven pisteet siirtyvät nyt laajemmalle rintamalle ja surffimiinukset vähenevät.

Tämä nyt menee vähän OT:ksi, mutta noista Maven miinuksista pidetään melkoista meteliä vrt. Jari Korpisalo, jonka aikana Ässät sai yhden pronssin.

Itse pelissä ei tarvitse suosionosoituksia jaella (vaikka Nicken maalillekin taputettiin), mutta sisääntulossa suosionosoitukset olisivat olleet paikallaan. Yhden kauden Riksman ja puolentoista kauden Nickekin ne ansaitsivat.

Annan täältä netin välityksellä omalta osaltani risuja buuaajille.
 

Mal Davis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Erittäin hyvä peli tuli lauantain kunniaksi nähtyä. Häviö tietysti harmittaa ja aina jotakin on pakko syyttää. Eikö herra Leime voisi jo ymmärtää, että kenttäkoostumukset eivät ole nyt kohdallaan? Ykköseen Vaha-Trabucco-Venäläinen ja taas hokkikenttä kasaan. Yhden vaihdon taisivat hokkilaiset vetää kerho-pelissä ja heti oli liikettä ja meininkiä perkeleesti.
Ylivoimissa Hauhtonen tulisi korvata Plihalilla.

Hyvää meteliä osaavat porilaiset kyllä pitää, kiitos siitä. Muutenkin Ässien esitys oli tasapainoinen ja hyvä läpi koko ottelun. Jos sama jatkuu, voin povata hyvää kautta.

TPS teki tänään liikaa virheitä ja lopputulos oli ansaittu. Onnea Poriin!
 
Täytyy ihmetellä sitä, että käyt katsomassa joka kierroksella 7 ottelua paikan päällä ja siihen vielä änärit mutta Ässien ja ässäfanien toiminta saa sut vinkumaan noin kymmenessä ketjussa joka päivä. Toki huomasin että olit myös ifk:n puolella käynyt kertomassa mikä on oikein ja mikä väärin mutta... Eikö se jyp enää kiinnosta?

No nyt ei kyllä osunut. Ei minulla ole pahaa sanottavaa Ässien fanitoiminnasta, kunhan nostin tuon Kivenmäen tilanteen ja yleisön reaktion esiin kun asia minua mietitytti. Jos se kuulostaa sinusta vinkumiselta, niin vika on valitettavasti vastaanottajassa. Sama pätee noihin kuvitteelliseen kymmeneen Ässiin liittyvään ketjuun, joissa käyn päivittäin avautumassa. JYP kiinnostaa yhtä paljon ennenkin eli ihan vitusti, kiitos kysymästä. Ja sinun ongelmasi lopulta olikaan?

PS. Olisikin hienoa nähdä 7 matsia päivässä paikan päältä ja siihen vielä änärit päälle.

PPS. Piti oikein tarkistaa ja kyllähän sitä on melko aktiivinen tullut oltua tuolla Ässä-puolen keskusteluissa. Viimeisen vuoden aikana kuitenkin kokonaiset 24 viestiä eli noin 0,06 viestiä per päivä. Ja JYPin vastaavaan 19 viestiä eli 0,05 per päivä.
 
Viimeksi muokattu:

Isonive

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Lajinsa Viimeiset, Fc Dynamo
Minä olen ihan samaa mieltä. Kivenmäelle ei olis kuulunut buuata ja viheltää, vaan jotain ihan muuta. Onneksi sentään kaikki eivät olleet buuaus linjalla. Itse kävelin eilen Kivenmäen 05-06 kauden paita päällä enkä yhtään hävennyt. Kivenmäki ei muistaakseni lähtenyt ässistä oma-aloitteisesti, joten siinä mielessä aika erikoista että miehelle, joka olisi varmasti halunnut jatkaa ässissä, buuattiin.
 

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
En kyllä todellakaan sanoisi TPS:n kokonaisuuden olevan kunnossa. Päinvastoin pelin jotkut osa-alueet toimivat melko hyvin kuten hyökkäys. Ylivoima oli kokonaisuutena niin ja näin, puolustuksesta puhumattakaan. Väläytyksiä ja hyviä jaksoja tulee, mutta kokonaispaketti on tällä hetkellä hakusessa.

En minäkään sanonut kokonaisuuden olevan kunnossa, mutta siihen nähden miten monta maalia meni omiin, esitys oli energinen eikä kokonaisuus jättänyt raastavaa huolta sydämeen. Myös suurempi annos tuloksesta meni Ässien hyvyyden piikkiin kuin olin pelännyt, kun tuloksen kuulin ennen pelin näkemistä.

Siitä olen myös samaa mieltä, että virheistä huolimatta TPS:llä oli vielä 4-2 tilanteessa sauma nousta taistoon pisteistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös