La 18.5.2024 Otteluseuranta (9. kisapäivä)

  • 36 166
  • 1 141

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Alkaa oleen tunnelma valmis, olutta jääkaapissa sekä holitonta lonkeroa. Parvekkeella semmonen +42⁰C ... Pelin jälkeen vois mennä lenkille
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
FASlapsi ja Jari Porttila
Jaahas, sitten laitetaan Kanadan poikia solmuun! Kiekko jäähän ja namutellaan heti alkuun kassi pari.

60 minuutin paine on 60 minuutin paine ja pyhitetään oma siniviiva.

Hyvä Suomi!
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Täytyy toivoa että Känädä lähtisi peliin lievästi höntsäasenteella- siinä ja kovassa asenteessa piilee Leijonan mahdollisuus.

Löytyykö joku toimiva hyökkäysketju?

Jalonen välttelee vastaamasta kysymyksiin
 

Saske

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks
Mitä se Olli ”niinsanotusti” Jokinen selittää? Kyseenalaisti Granlundin panoksen joukkueelle. Mikkehän on hankkinut vastustajalle jäähyjä ja heittänyt enemmän passeja kuin muut sentterit yhteensä. Kukaan muu ei viimeistele paikoista…
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Go Canada go.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Turnaus ei ole kaksisesti alkanut, jotein kaikki keinot tulee ottaa käyttöön. Itse kaivoin jo Karjalalippiksenkin kaapista.
Itse manasin esi-isien henget esiin grillaamalla makkaraa ja särpimällä kakkoskaljaa.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Itse manasin esi-isien henget esiin grillaamalla makkaraa ja särpimällä kakkoskaljaa.
Kuulostaa aika Ruotsalaiselta...
Prippsiä siemaillen pikkurilli pystyssä!!
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Nyt vain heti paljon viivelähtöjä, seisovat hyökkääjät ja kiekon palauttelua.

Hyvä tulee. Peliä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös