Rohdin olis liki, mut ei maaleja osaa tehdä.
Ei kyllä ymmärrä, miten se ei saa enää yhtään mistään sisään. Kaverit petaa upeita paikkoja, mutta ei vaan meidän Röhriiniä nappaa.
Rohdin olis liki, mut ei maaleja osaa tehdä.
Onneks Joona Ikonen jatkaa meillä...Maalintekijää jonka pitäisi puolustaa, tehdä peliä, luoda paikat itse ja puolustaa. Ihan on ässien näköinen mies.
Se on raukoilla susirajoilla köyhän seuran revittävä jokainen roponen mitä irtoaa vaikka sitten muun Suomen hermojen menetyksen uhalla.Kyllä ne rahat muinkin keinoin saa revittyä varmasti ;)
No mutta tuo on Kuopiossa jo jollain tapaa traditio, niin hyväksytään.
Tuskin. Vähän olisi sormea heristelty soosoo. Kokonaisuus kuitenkin ratkaisee, koska ilman tuota pientä tönäisyä ei olisi tapahtunut mitään jäähyn arvoista.Jos tuo kontakti irroitetaan omaksi suorituksekseen niin oliko jäähyn paikka?
Eli vihelletään jäähyt seurauksesta eikä teosta. Tätähän se liiga valitettavasti on.Tuskin. Vähän olisi sormea heristelty soosoo. Kokonaisuus kuitenkin ratkaisee, koska ilman tuota pientä tönäisyä ei olisi tapahtunut mitään jäähyn arvoista.
Raumlaisse on kotona kännissä?Lukko-HIFK pleijarimatsi eikä halli ole läheskään täynnä. Joku tässä meidän rakkaassa Liigassa nyt mättää
Kotona - kännissä!Raumlaisse on kotona kännissä?
Omissa kuvitelmissa tommoinen kaksikko olisi semmoinen pakollinen hallille meno. Mutta en tiedä mistään mitään muutenkaanRaumlaisse on kotona kännissä?
Mä tykkään.
Tulee hyvä mieli omasta erinomaisuudesta, kun näen ottelun tapahtumat selostajaa paremmin.
Maistuuko sokea herne paremmalta kuin näkevä herne? Väitän, että hernekeitoissa on eroja.Itse olen aina luottanut selostajiin sokeasti. Mutta nyt epäilen, ettei Mertaranta ymmärrä näkemästään juuri sokeaa hernettä enempää.
Ne on huijannu kaikkia, Virtanen perkele!Jaahas onko Lukko painanut resettiä. Bootti kaiken muutti.
Joko KalPa olisi naulannut 3-0 tai se todennäköisempi vaihtoehto että Pelsu olisi tappanut jäähyt ja saanut hirmuisen höökin siitä päälle.Olisi meinaan ollut aika tärkeä 5-3 yv.
Ei kun suuri. Mutta näinä aikoina maailma kaipaa ihmeitä. Joka puolella.Kyl jokainen Ässien tai KooKoon voitto tamperelaisjoukkueista olis pien ihme.