Saksipotku
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Vittu Tikkanen on kiekon kanssa paska nykyään. Hyvää painetta Tepsiltä erän toinen puolisko.
Hagman taklaa Kalliota, joka ei tykkää siitä ja alkaa mussuttamaan. Kumman kasetti ei kestä?
Hagman taklaa Kalliota, joka ei tykkää siitä ja alkaa mussuttamaan. Kumman kasetti ei kestä?
No, täytyy sanoa, että kyllä me hävitään tämä ilman tuomareita. Pientä avustusta tuomareilta, mutta oman tekemisen täytyy olla parempaa, jos halutaan voittaa. Ei tehdä omista paikoista, ja karmeita virheitä puolustusalueella.
Mulle HIFK:ssa ei ole yhtaan supernimea. Ja huolimatta siita mita jossain muussa joukkueessa on tai ei ole, mulle on merkitysta vaan silla miten Spåra pelaa. Kaikille holmoille "vaihtamiskommenteille" ma vaan nauran.
Eipä taida maalia tulla vaikka Jukurit tällä kertaa eivät ihan silmät kiinni yrittäneet ylivoimailla. Helppoa on noilta paikat sulkea kyllä.Kyllä meiltä loppuu pelaajat ennen kuin kausi.
Jos tästä Santasen jäähystä tulee maali, niin voivat tuomarit ottaa sen kyllä piikkiinsä.
Ei se haittaa, että lensi pihalle, mutta ei jumankauta pidä tulla alivoimaa. 20min ja ulosajo siitä, sen ymmärrän, mutta 2min jäähyä myös kentälle...Mitä väliä, ei sillä Sannilla mitään käyttöä tuolla ole kuitenkaan. Ihan sama vaikka koko äijä lentäisi pellolle jo nyt ja loppukausi vedetään vaikka ilman valmentajaa.
Mitä ihmettä? Ilves vienyt Tapparaa kuin mätää kukkoa. Vielä kun lopulta seisottaisiin voittajana 60 peliminuutin jälkeen...
Lue mitä kirjoitetaan ajatuksella, minä kritisoin Ruudun "Asiantuntijoita" siitä että he käyttivät koko tauon ruotimalla peliä vain HIFK:n kannalta. Vaikka jäällä on toinenkin joukkue.
Pelsut 2 maalia häviöllä ja kerroin 28 voitolle. Kalpalla sama tilanne ja kerroin 26Heh. Tapsu - Ipa 0-2 kahden erän jälkeen ja Tapparan voitolle tarjotaan jopa 12 kerroin
Mistähän mokoma mahtaa johtua hmmm....
E. Olihan se kerroin 13.25.
Toinen E. Yleensä siis kertoimet yli tuplat tuosta.
No nyt ne puhuu vain Sportista. Pitääkö meidän alkaa nyt valittaa?
Kyll se vaan niin menee et eka varotus -> JR -> koutsi pihalleEi se haittaa, että lensi pihalle, mutta ei jumankauta pidä tulla alivoimaa. 20min ja ulosajo siitä, sen ymmärrän, mutta 2min jäähyä myös kentälle...
Tai ainakin 2 maalia 20min peliajan aikana. Näin väittäisin itse..Maali pitäs saada melkein seuraavan vitosen aikana, jos pisteistä meinataan uneksia...