La 18.11.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 46 745
  • 576

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Kaksonen nurin, ei mitään...Ifkn jätkä heppoisesti nurin ja käsi pystyyn samantien...ja siitä 3-2...aika roolia ottaa nää pillipiiparit! Se täytyy kyllä sanoa, että vittu SaiPa on PASKA aloituksissa, taas SATANOLLA aloitustappio ja siitä maali.

Ja nyt surkeaa, löysää puolustamista ja 4-2. Kyllä tää oli nyt tässä. Kyllä Hifk sinänsä johdon ansaitsee, on ollut parempi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Tapparan alivoimakin on mukavan aggressiivista. Kerhon touhu menee hatailyksi heti kun joku tulee lahelle
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joukkue täynnä löysiä luulosairaita.

Siihen vielä lisänä sarjan yksi huonoimmista ykkösveskareista tällä hetkellä.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Ei siellä nyt kyllä ihan samat säännöt ole molemmilla...
 

EMS78

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oli jotenkin koomisen näköinen tuo Yonkmanin kuti. :) Tärkeintä että se meni verkon perukoille. En tiedä miksi, mutta ei ole näin levollinen mieli ollu pitkään aikaan, kun JYPin peliä on kattonu. Oon toki juonu yhden lonkeron. Ehkä se on se syy. Mutta on tuo JYPin peli nyt jotenkin paremman näköistä.
 

T. Blade

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
TPS:n ylivoima on edelleen ihmeen vaihtelevaa. Joskus toimii kaikki ja sitten tulee näitä pelejä, joissa ei olla edes lähellä. Toki Lukko pelaa myös aktiivista ja hyvää alivoimaa.
 

chubster

Jäsen
Oli jotenkin koomisen näköinen tuo Yonkmanin kuti. :) Tärkeintä että se meni verkon perukoille. En tiedä miksi, mutta ei ole näin levollinen mieli ollu pitkään aikaan, kun JYPin peliä on kattonu. Oon toki juonu yhden lonkeron. Ehkä se on se syy. Mutta on tuo JYPin peli nyt jotenkin paremman näköistä.

Itse olen juonut yhden oluen ja minun mielestä tuo hyökköyksiinlähtö on JYPillä ihan yhtä tuskaista kuin aikaisemminkin ja sen myötä ei saada vyörytettyä keskialueen yli peliä vauhdilla. Hyökkääjäät ei hae jalalla onista vaan aina joudutaan avaamaan keskialueelle puoliksi seisoville jätkille jotka ei sit joko ehdi mihinkään tai sitten ainoa ratkaisu on ohjata päätyyn jossa ei saada kunnon painetta annetttua.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Semmone jäähy, kuudella hyökätään. Ei tätä kyllä enää kestä kauaa katsoa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Perseraiskaus Tapparan toimesta.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Väärä vaihto...kohta on 3-2 ja game over.

En ymmärrä miksei aho yrittänyt rauhottaa aikalisällä. Nyt koko erä menee ohi täysin
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös