Itse söin tänään Lasagnea. En sano, että oli enne, mutta voi olla.Kohta on pakko ottaa pizzaa, lasagne tulee korvista ulos
Itse söin tänään Lasagnea. En sano, että oli enne, mutta voi olla.Kohta on pakko ottaa pizzaa, lasagne tulee korvista ulos
Kun saa tuplepelissä tuplasti selkään niin pitäisi olla vähän parempi häviäjä.Parempi voitti ei riitä Tapparalla mihinkään tällä hetkellä Lukko on kova!Lukko fanit voivat taas alkaa spammimaan Tapparan omia ketjuja juhlan kunniaksi
Pojalle tarjosin tacoja mutta otti mielummin lasagneaItse söin tänään Lasagnea. En sano, että oli enne, mutta voi olla.
Nyt ei kyllä ollut.Kevyehkö oli vihellys...
No en tiiä...sellaista kompurointia...ehkä fiftyfifty....Nyt ei kyllä ollut.
Minä soin Mozartin kuulia ja vuohta.Pojalle tarjosin tacoja mutta otti mielummin lasagnea
Toi kuulostaa niin väärältä.Minä soin Mozartin kuulia ja vuohta.
Tämä luonnollisesti aiheuttanut väkivalta ja päällekarkausfantasiat tietyllä puolen palstaa.Rafkin veti samanlaiset huitasun Suomea polvitaipeeseen viime paikallisessa ja silloin koko palsta huusi kilpaa filmaamisesta, mutta nyt on taas näemmä kaikkien aikojen oikeusmurha nähtynä.
Vähän niinku Pub Tähtisumussa puolenyön jälkeen?Jyväskylässä kauhee yritys ja vauhti, pelit hakusessa molemmilta.
En tiiä, mikä on ko. pub, mutta varmaan joo sitten.Vähän niinku Pub Tähtisumussa puolenyön jälkeen?
Joo, Porissahan sellainen. Ainakin oli joskus.En tiiä, mikä on ko. pub, mutta varmaan joo sitten.
No kun en tiiä Porista juur mittää. Paitti Ässät. Ja nekin huanosti.Joo, Porissahan sellainen. Ainakin oli joskus.