Jokereiden kokoonpano tänään:
6 Jesse Joensuu – 21 Brian O’Neill (A) – 71 Nicklas Jensen
19 Veli-Matti Savinainen – 37 John Norman – 81 Iiro Pakarinen
33 Markus Hännikäinen – 10 Jordan Schroeder – 13 Julius Junttila
72 Aleksi Halme – 42 Hannes Björninen – 12 Marko Anttila (C)
40 Petteri Lindbohm (A) – 52 Philip Holm
28 Otto Leskinen – 90 David Sklenicka
3 Niklas Friman – 51 Alex Grant
30 Janne Juvonen (39 Anders Lindbäck)
Ihan ok että Juvonen jatkaa maalilla. Saadaan Loko-peliin sitten Lindbäck tuoreempana.
Mua ei toi haittaa että Nelli pelaa keskellä ja tolla koostumuksella on mun mielestä aiemminkin tulosta tullut. Schroeder siihen ei nyt vaan sopinut.
Schroederille toivon toki onnistumisia nyt kolmoskentässä. Björninen ei selkeästi tänään(kään) vetänyt sitä pisintä tikkua.
Poissa Kossila (ei mainintaa että onko päivä päivältä, viikko viikolta vai miten) ja Turunen sairastumisen johdosta.
Toivottavasti tulee paljon maaleja, 2p, saadaan sirkushupeja ja helpot rahat kun meikäpoika ainakin laittaa överiä lapulle.
6 Jesse Joensuu – 21 Brian O’Neill (A) – 71 Nicklas Jensen
19 Veli-Matti Savinainen – 37 John Norman – 81 Iiro Pakarinen
33 Markus Hännikäinen – 10 Jordan Schroeder – 13 Julius Junttila
72 Aleksi Halme – 42 Hannes Björninen – 12 Marko Anttila (C)
40 Petteri Lindbohm (A) – 52 Philip Holm
28 Otto Leskinen – 90 David Sklenicka
3 Niklas Friman – 51 Alex Grant
30 Janne Juvonen (39 Anders Lindbäck)
Ihan ok että Juvonen jatkaa maalilla. Saadaan Loko-peliin sitten Lindbäck tuoreempana.
Mua ei toi haittaa että Nelli pelaa keskellä ja tolla koostumuksella on mun mielestä aiemminkin tulosta tullut. Schroeder siihen ei nyt vaan sopinut.
Schroederille toivon toki onnistumisia nyt kolmoskentässä. Björninen ei selkeästi tänään(kään) vetänyt sitä pisintä tikkua.
Poissa Kossila (ei mainintaa että onko päivä päivältä, viikko viikolta vai miten) ja Turunen sairastumisen johdosta.
Toivottavasti tulee paljon maaleja, 2p, saadaan sirkushupeja ja helpot rahat kun meikäpoika ainakin laittaa överiä lapulle.
Viimeksi muokattu: