Ovatko kaikki Jyp-fanit aloittaneet kiekon seuraamisen viime vuonna?Soraääni Padan kotipaidoille. Anteeksi vain mutta minä katselen Puolan Sport - JYP ottelua, jossa ollaan vähän jaloissa. Missä musta pata ???
Kuten vähän ennustit. No JYPille seuraava maali niin ollaan vielä hyvin mukana pelissä, mutta virheet pitää nyt karsia minimiin.No nyt tuli se vähän vaikeampi ilta. Mutta JYP tämän tulee viemään.
Kuten vähän ennustit. No JYPille seuraava maali niin ollaan vielä hyvin mukana pelissä, mutta virheet pitää nyt karsia minimiin.
Niku on mun näkemyksen mukaan jätetty Tevesin toimesta kuseen molemmissa maaleissa. Toki tämä riippuu siitäkin, miten eri tilanteiden puolustamisesta on joukkueen sisällä sovittu. Ensimmäisessä maalissa Nikun ei ehkä olisi pitänyt lähteä maalin taakse, eli se menee myös Nikun piikkiin.Ei oikeastaan muu huoleta kuin Niku, onko hän aina kentällä kun JYPille tehdään? Muutenhan tämä on ollut täysin JYPin peli, lukuunottamatta paria lahjamaalia.
Niku on mun näkemyksen mukaan jätetty Tevesin toimesta kuseen molemmissa maaleissa. Toki tämä riippuu siitäkin, miten eri tilanteiden puolustamisesta on joukkueen sisällä sovittu. Ensimmäisessä maalissa Nikun ei ehkä olisi pitänyt lähteä maalin taakse, eli se menee myös Nikun piikkiin.
Sori, en ole pariin vuosikymmeneen seurannut peräpään joukkueiden touhuja. Ollaan vielä uusia täällä pohjasakan seassa, mutta perinteikäs on perinteikäs, vaikka Puolalta näyttäisikin!Ovatko kaikki Jyp-fanit aloittaneet kiekon seuraamisen viime vuonna?
Ässät pelaa perinteisissä väreissä.
Jos Sportin asu on tutumpi, niin vika on omassa päässä.