Ilmestyskirjanpitaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Veti eilenkin tosi hyvin. Pakko sympataSimon Suoranta on mun uusi lempipelaaja.
Veti eilenkin tosi hyvin. Pakko sympataSimon Suoranta on mun uusi lempipelaaja.
Vaneerilla on selvästi oltu, rannari lähtee pienelläkin virityksellä aivan tuhottoman kovaa.Kärki on parin vuoden sisällä liigan top3 pelaaja. Liike alkaa näyttämään jo erinomaiselta...
Oon aika varma että HPK ratkaisee tämän pelin tässä nyt, Kärpiltä hyvää painetta mutta kun ei käytetä ja annetaan kaverille tsäänssi niin usein siinä käy niin.Petteri Nikkilä alistaa ja saa Jari Sailion kuumenemaan rikkomaan. Seurauksena Kerholle ylivoima. Nikkilä voisi itse rankaista.
Keränen hiillostaa Kärppien pelaajia ja joku pelaaja boksiin. Vittu miten Keränen onnistuttiin sössimään muualle?
Samaa mieltä Kärjestä - hyvä pelaaja.Toivottavasti tuo maalinteko vähän helpottuu Ässiltä. Korhosella pari huippupaikkaa mutta vetojen laatu ei riitä...
Kärki on parin vuoden sisällä liigan top3 pelaaja. Liike alkaa näyttämään jo erinomaiselta...
Miksi ihmeessä loukkaisit, sillä tuo oli totaalista paskaa.Toivottavasti en loukkaa ketään, mutta oli ehkä kaikkien aikojen paskin yv tuossa Kerholla äsken, kun olisi ollut paikka ratkaista ottelu
Niin aina.Tuomarit ja tappara voitti. Vierastuomarit
Meinasin jo aikasemmin mainita, että selostaja tainnut ottaa hieman huikkaa pelin aikana. Takertelee välillä sanoissaan, pelaajien etunimet sinnepäin, ihmeellisiä miettimistaukoja sanojen välillä ja nyt lopussa suu napsaaHPK:lta jäi siinä päivänselvä estäminen viheltämättä. Varmaan joku jo aiemmin kommentoinut samaa, mutta herranjestas tämä HPK-Kärpät -matsin selostaja on huono. Kännissäkö se siellä huutaa?