La 17.9.2016 Ässät - Lukko

  • 8 716
  • 56

Surprise Me

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gus Polinski - Polka king of the midwest
Jos nyt jotain pitäisi mainita niin se sirkusapinan roolia vetävän kaverin joka tulee kerran erässä jäälle, voisi varastaa luistimen nauhat jotta ei tarvitsisi tuntea myötähäpeää hänen puolestaan. Ei näin.
Kenestä Lukon pelaajasta on kyse?
 

Surprise Me

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gus Polinski - Polka king of the midwest
En puhunut pelaajasta joten missä kohtaa näet siinä lukevan, että kyse olisi pelaajasta?!
No sinä se olet sellainen huru-ukko, että ei koskaan voi olla varma, mistä meuhkaat suu vaahdossa. Jaksat jatkuvasti vittuilla ja et osaa ottaa tätä touhua puolivakavasti. Olet todennäköisesti vielä sen verran nuori, että jääkiekko on sinulle kuoleman vakava asia.
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
No sinä se olet sellainen huru-ukko, että ei koskaan voi olla varma, mistä meuhkaat suu vaahdossa. Jaksat jatkuvasti vittuilla ja et osaa ottaa tätä touhua puolivakavasti. Olet todennäköisesti vielä sen verran nuori, että jääkiekko on sinulle kuoleman vakava asia.

En ole koskaan meuhkannut mitään "suu vaahdossa" joten tästä viestistä kyllä kävi selväksi, että täytät itse nuo normit mitä tuossa esittelit. En myöskään ole tainnut vittuilla yhtään kenellekkään. Myöskään et vastannut mitenkään viestiin jota lainasit.

Mutta kiitos avautumisestasi. Tuli taas päivä paljon paremmaksi.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
En ole koskaan meuhkannut mitään "suu vaahdossa" joten tästä viestistä kyllä kävi selväksi, että täytät itse nuo normit mitä tuossa esittelit.

Pakko tarttua koukkuun, vaikka ei minulle tämä ollutkaan kohdistettu.

Kannattaa tutustua omaan kirjoitushistoriaan, löydät varmaan ihan itse niitä esimerkkejä "vaahtoamisesta". Palstan pahimpia provoja ainakin olet ansiokkaasti viljellyt jo pitkään, saavutus sekin! Vähän pipoa tosiaan löysemmälle, niin tuntuu mukavammalta.

"En myöskään ole tainnut vittuilla yhtään kenellekään" olisi purskauttanut kahvit näppikselle, jos sitä vielä olisi jäljellä ollut.
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Pakko tarttua koukkuun, vaikka ei minulle tämä ollutkaan kohdistettu.

Kannattaa tutustua omaan kirjoitushistoriaan, löydät varmaan ihan itse niitä esimerkkejä "vaahtoamisesta". Palstan pahimpia provoja ainakin olet ansiokkaasti viljellyt jo pitkään, saavutus sekin! Vähän pipoa tosiaan löysemmälle, niin tuntuu mukavammalta.

"En myöskään ole tainnut vittuilla yhtään kenellekään" olisi purskauttanut kahvit näppikselle, jos sitä vielä olisi jäljellä ollut.

Ei löydy vaikka miten hakisin. Eri mieltä oleminen ei ole provoamista. kannattaa tuntea termistö ennen kuin näppäimistönsä tuhoaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös