Kyynärpää osuu naamaan.Mikäs Lapiolle tuossa iski?
Mä jotenkin tykkään, koska jos Honka saa sen vahingossa osumaan kohdilleen, niin hieno maali on taattu, kun voimaa on sen verran takana.Erikoinen ratkaisu kyllä tuo Honka vetäjän paikalla. On niin epätarkka laukaus ja muutenkin enemmän syöttäjänä kunnostautunut.
Lisää ylivoimaa
Ehkä tämä tapahtuu sitten ku Honksi pelaa jossain Tapparassa tai KalPassa.Mä jotenkin tykkään, koska jos Honka saa sen vahingossa osumaan kohdilleen, niin hieno maali on taattu, kun voimaa on sen verran takana.
Ehkä se joskus saa tarkkuutta lisää, niin alkaa soimaan jatkuvasti.
Samasta, kuin kaveri ilmeisesti. Oikein Motonet-Salomon tuomioistuimessa.Mistä Trejbal sai tuossa jäähyn? :D
Näin. Tosin aika omatoimisesti näytti luistelevan miltei paikoillaan olevan pelajaan kyynärpäähän, mutta turhauttaa varmasti tässä kohtaa kautta nuokin.Kyynärpää osuu naamaan.
Väkivaltaisuus molemmilleMistä Trejbal sai tuossa jäähyn? :D
Näitkö, melkein osui kiekkoon!Kuka Puustisen paikalle ylivoimaan? No Rooba tietysti :)
Veti kyynärpäällä ensin Puustista päähän.Mistä Trejbal sai tuossa jäähyn? :D
Sehän oli sallittua Pulkkisenkin tehdä 10s aiemmin. Outoa.Veti kyynärpäällä ensin Puustista päähän.
VankilasäännötSehän oli sallittua Pulkkisenkin tehdä 10s aiemmin. Outoa.
No rehellisyyden nimissä kulma oli aika pieni ja piti käytännössä ohjaamalla yrittää saada kiekko siihen suuntaan. Ei ollut ollenkaan niin helppo paikka, kuin miltä ensialkuun näytti.Tosta on vaikeampi vetää ohi, kuin maaliin. Vitun Tammela.
En ole samaa mieltä. Vitun Tammela ja vitun SaiPa.No rehellisyyden nimissä kulma oli aika pieni ja piti käytännössä ohjaamalla yrittää saada kiekko siihen suuntaan. Ei ollut ollenkaan niin helppo paikka, kuin miltä ensialkuun näytti.
Jäähy tulikin väkivaltaisuudesta eli se kyynärpää kupoliin ei ollut mitään tässäkään kohtaa.Sehän oli sallittua Pulkkisenkin tehdä 10s aiemmin. Outoa.
Tuo oli kyllä viimeistelyä luokkaa JYP.Tosta on vaikeampi vetää ohi, kuin maaliin. Vitun Tammela.
Kyllä minulle Tammela kotiin JYPiin kelpaisi vaikka ensi kaudeksi, voidaan antaa Rooba sinne suuntaan.En ole samaa mieltä. Vitun Tammela ja vitun SaiPa.
No ei sula. Tai siis SaiPa ei nouse paremminkin, siitä se on kiinni.Nyt ne kauan himoitut kolme pistettä taitaa tulla. Vai vieläkö JYP sulaa :)?
On Tammela hyvä noin yleisesti. Tämä oli vain tähän hätään vitutus.Kyllä minulle Tammela kotiin JYPiin kelpaisi vaikka ensi kaudeksi, voidaan antaa Rooba sinne suuntaan.