Ei se suoraan päähän tullut niin kuin hidastuksesta näkyy. Kakkonen vaikka ryntäyksestä olisi riittänyt.No camoon hei, humaloja ei ollut mitenkään edes matalana vaan Strömbergin taklaus kohdistui yksinkertaisesti päähän. Turhaa märinää siellä kyllä nyt.
Se nyt vaan on fakta ettei tuosta taklauksesta olisi missään muussa liigassa annettu jäähyä.No camoon hei, humaloja ei ollut mitenkään edes matalana vaan Strömbergin taklaus kohdistui yksinkertaisesti päähän. Turhaa märinää siellä kyllä nyt.
HIFK pelissäkö näin?
No eihän se edes jumalauta ollut mikään taklaus.Hellyttävät itkupotkut Lehterältäkin aitiossa. Säännöt (ja linja) on aika yksiselitteiset noissa päähän osuvissa taklauksissa, eikä siinä pillitys auta.
Aika maltilla pelas Jerry. Todella kaunista!Pörssi Suomela ja taikuri Jerry on melkoinen parivaljakko
Mun laseilla taklaus kohdistui vartaloon, osui kylläkin päähän kuten hyvin moni muukin taklaus. Sen verran pää napsahti taaksepäin, että ymmärrän kyllä tuomarin vihellyksen. Eihän tuossa ollut kädet yhtään ylhäällä taklatessa.No camoon hei, humaloja ei ollut mitenkään edes matalana vaan Strömbergin taklaus kohdistui yksinkertaisesti päähän. Turhaa märinää siellä kyllä nyt.
Vituttaa kun Westerholm heitetään kehiin vain "me muutenkin hävitään tää peli" matseihin. Ei yhtään voittoa kaverilla vaikka on ollut ihan hyvä.Oulussa paikkoja useampaankin maaliin mutta maalivahdit molemmissa päissä pelin sisällä tänään. Pisteet varsinkin Saipan nuorelle Westerholmille. Varmaa pelaamista ja muutamia ykkösluokan torjuntoja.
Jotenkin tuo Westerholmin pelaaminen vaikuttaa mun silmään hötkyilevältä, kuin seisomaan opettelava varsa, joka loikkaa milloin minnekin. Tulos toki ok.Ei se suoraan päähän tullut niin kuin hidastuksesta näkyy. Kakkonen vaikka ryntäyksestä olisi riittänyt.
Aika maltilla pelas Jerry. Todella kaunista!
Aikamoista arpomista tuomareilla tänään. Homma lähti lapasesta Puustisen korkean mailan takia jota ei kukaan neljästä silmäparista nähnyt .
Kuten Heikkisellä itsellään on ollut tapana..
Tämä on totta. Ja tuomio oli ihan linjassa. Se on eri asia onko linja hyvä. Mutta sehän on kaikille sama.Hellyttävät itkupotkut Lehterältäkin aitiossa. Säännöt (ja linja) on aika yksiselitteiset noissa päähän osuvissa taklauksissa, eikä siinä pillitys auta.
Juu sitten katsottiin samaa peliä, yritin vain suosikkijoukkueen perustella päätellä mitä ajoit takaa kun et joukkueita maininnut, enkä osannut yhdistää muuhun kun HPK Tuulolaan.Heh, oisko ollut sitten Tiivola. No mutta lukkolainen kumminkin...
Niin siis raumalainen tuossa sikaili ei raumalaista.
Jotenkin tuo Westerholmin pelaaminen vaikuttaa mun silmään hötkyilevältä, kuin seisomaan opettelava varsa, joka loikkaa milloin minnekin. Tulos toki ok.
Joo. Hyvin ehtii ensimmäiseen torjuntaan, mutta ei liimaa kiekkoja. Eikö osaa mailapeliä. Mutta ihan hyvältä näyttää perusosaaminen.Jotenkin tuo Westerholmin pelaaminen vaikuttaa mun silmään hötkyilevältä, kuin seisomaan opettelava varsa, joka loikkaa milloin minnekin. Tulos toki ok.