Lepaus puttasi eilen maalinkin eikä silti saa jatkaa?
Miksi Vartiainen ei pääse vieläkään neloseen? Ja jos ei mahdu kokoonpanoon niin miksei vedä Vainionpään tavoin Kooveessä?
Itse pelistä niin tuota tuota en näin äkkiseltään kyllä keksi yhtään syytä miksi Ässät tänään voittaisi, mutta on kai sitä jääkiekon historiassa suurempiakin yllätyksiä nähty.
Lepaus puttasi eilen maalinkin eikä silti saa jatkaa?
Miksi Vartiainen ei pääse vieläkään neloseen? Ja jos ei mahdu kokoonpanoon niin miksei vedä Vainionpään tavoin Kooveessä?
Itse pelistä niin tuota tuota en näin äkkiseltään kyllä keksi yhtään syytä miksi Ässät tänään voittaisi, mutta on kai sitä jääkiekon historiassa suurempiakin yllätyksiä nähty.
Miksipäs tässä ottelussa on tuo poikkeava alkamisaika? En nopealla googlauksella löytänyt syytä.
Lauantaisin pelit alkaa pääsääntöisesti klo. 17 ja tämäkin peli oli otteluohjelmassa alunperin tuohon kellonaikaan. Yleensä on joku syy, miksi näitä siirretään tai pelataan alunperinkin myöhemmin.Millä tavalla poikkeava? Joka lauantai alkaa joku peli tai useampi 18:30.
Vai mitä meinasit?
Miksipäs tässä ottelussa on tuo poikkeava alkamisaika? En nopealla googlauksella löytänyt syytä.
Pelasivat eilen toisin kuin Ässät. Tosin ei tuossa liike ole ainoa vika Ilveksen pelissä.Jotenkin mietein et tämä ois selkeesti kotivoittoinen peli ,mutta missä on Ilveksen jalat?
Ainakin laukaukset maalia kohtaan kertoo jotain muuta, sekä silmät kun katsoi pelin.
Ei tuota eilistä peliä missään nimessä ratkaistu maalivahtipelillä. Ilves oli aseeton Ässien ohjauspelin kanssa, kun taas Ässät sai rakentaa omia hyökkäyksiään yllättävän rauhassa. Yksi maali tuli Mäkiniemen virheestä. Pitää ottaa myös huomioon että Ässienkin tolppien välissä pelaa aivan huipputason maalivahti.Dostalilla oltaisiin homma hoidettu sanon mä.