MrMacmanaman
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vaasan Sport
Eedittiä: Paljos pyydätte tosta Rajalasta?
Vaihtaisin Immoseen.
Nyt 140 minuuttia täysimittaisia pelejä maaleitta. Edes Mestisaikoina ei pärjätty näin huonosti.
Nonni. THE Nousukausi jatkuu.
Vaihtaisin Immoseen.
Nyt 140 minuuttia täysimittaisia pelejä maaleitta. Edes Mestisaikoina ei pärjätty näin huonosti.
Itse en vaihtaisi Rajalaa Immoseen vaikka Jarkko A. Immonen on KooKoon omia kasvatteja.
Kävi myös mielessä, että tuota treidiä voisi jopa harkita. Ajattelisi Rajalan olevan aika Valtosen näköinen pelaaja. Rajalan harrastamaa röyhkeyttä tuo hyökkäyspelaaminen varmasti ainakin vaatisi lisää. No joo...montakos kesää Rajalaakin on kannattajien toimesta rustattu Sportin rosteriin, mutta ei niin ei.
Tätä mä vähän pelkäsinkin. Ärsyttävää kun kaverilla on paremmat 'lelut'.
Tätä mä vähän pelkäsinkin. Ärsyttävää kun kaverilla on paremmat 'lelut'.
No älkää nyt kuitenkaan meilltä kaikkia hyviä pelaajia viekö sillä kyllähän KooKoolta vietiin jo tarpeeksi pelaajia viime kauden joukkueesta liigaan mm. Tallberg, Kuronen, Lappalainen, Jyrkkiö, Järvinen ja Tuominen.
Ja samanaikaisesti KooKoon Mika Koivistolle suihkukomennus, joten nyt on Sportilla hyvä sauma päästä peliin mukaan.
No joo...montakos kesää Rajalaakin on kannattajien toimesta rustattu Sportin rosteriin, mutta ei niin ei.
ALL IN! Nokitan Tessierillä!
Ja samanaikaisesti KooKoon Mika Koivistolle suihkukomennus, joten nyt on Sportilla hyvä sauma päästä peliin mukaan.
Toivottavasti kukaan ei loukkaantunut? Mistä syystä ulosajo?
Onko Sportilla ollut minkäänlaisia tilanteita ja onko KooKoon maalit menneet enemmän Aurenin vai pakkien piikkiin?
Virmaselle.Kenelle saa antaa ensimmäisenä potkut?
Kenelle saa antaa ensimmäisenä potkut?
Ottelun lopuksi pelattiin myös voittolaukauskisa, jonka KooKoo voitti 2-1.
KooKoon maalintekijät rankkareissa Mikko Virtanen ja Tipi Heikkinen.
Täältä tähän. Leppävirta vaikenee.